Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#54044Objednávka mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2021, před 3 lety

Štěpánka Johanis

Znění stížnosti

Na Vodafone lince jsem si objednávala telefon značky Samsung Galaxy Z Flip 3 kdy jsem měla slevu 8000. Operátorka Vodafonu semnou objednávku vyřídila a říkala že po-ut přijde kurýrem. V pondělí jsem volala opět na Vodafone linku abych zjistila jak na tom objednávka je a zda už se odeslala na mou adresu. Bylo mi řečeno, že žádná objednávka zde nebyla vůbec zaevidována a sleva 8000 která mi byla slíbená tam také neni. Už mám toho z vaší strany plné zuby! Mám u Vás 4 čísla, přenosný internet a pořád je nějaký problém. Před časem jsem žádala o zablokovani navyšování balíčku internetu automaticky kde mi opět operátorka řekla, že to tedy zablokuje a opět mi přišlo vyúčtování na nehorázné peníze jen kvůli tomu, že se internet opět navyšoval!Do teď jsem neslyšela ani žádnou omluvu ani žádnou kompenzaci!!!Když jsem mluvila s operátorem že chci podat stížnost nebyl ochotný mi dát žádný kontakt.


Požadované řešení

Žádám o co nejvyhodnejsi kompenzaci z vaší strany a to urychleně!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2021 10:44, před 3 lety

Jednání zaměstnance v souladu s § 430 odst. 1 občanského zákoníku zavazuje společnost, nejednalo-li se o zjevný exces.

Byl-li při nabízení zboží či služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku ve smyslu § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podle skutkového stavu popsaného ve stížnosti by se mohlo jednat o uvedení spotřebitele v omyl při předsmluvním jednání o smlouvě. Takovéto jednání je způsobilé podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele ve vztahu k dané službě či výrobku.

Dozor nad dodržováním povinností stanovených na úseku služeb elektronických komunikací a poštovních služeb provádí Český telekomunikační úřad. Spotřebitel, který se domnívá, že došlo k porušení zákona na ochranu spotřebitele, má právo obrátit se na tuto instituci s podnětem k prošetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2021 07:13, před 3 lety

Dobrý den, paní Johanis, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 16:34, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.2.2022 21:11, před 3 lety


Štěpánka Johanis

Dobrý den, volala jsem s operatorkou která mi sdelila, že není možné že by mi někdo z operátorů vodafone objednal telefon když oni tam nic nevidi. Zadala jsem tedy, aby byl prehran hovor ze dne, kdy jsem telefon skrze operatora Vodafone objednávala. To prý nelze, přehrávat hovory. Takže vlastně si připadám, že jsem si to celé vymyslela. Zablokování služeb které jsem žádala opakovaně semnou paní také řešila. A řekla mi, že je ochotna mi vrátit nějakých 90kc a víc už udělat nemůže. Takže se mi vrátilo 90kc a pro Vodafone je to tím uzavřené prý. Nemam slov.. Dále už nemám sílu to řešit protože tohle byl úplný výsměch. Neumí si vážit klientů!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2022 10:48, před 3 lety

Dobrý den, paní Johanis, daná záležitost mě velmi mrzí, ale abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2022 17:01, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2022 21:21, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.