Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Na Vodafone lince jsem si objednávala telefon značky Samsung Galaxy Z Flip 3 kdy jsem měla slevu 8000. Operátorka Vodafonu semnou objednávku vyřídila a říkala že po-ut přijde kurýrem. V pondělí jsem volala opět na Vodafone linku abych zjistila jak na tom objednávka je a zda už se odeslala na mou adresu. Bylo mi řečeno, že žádná objednávka zde nebyla vůbec zaevidována a sleva 8000 která mi byla slíbená tam také neni. Už mám toho z vaší strany plné zuby! Mám u Vás 4 čísla, přenosný internet a pořád je nějaký problém. Před časem jsem žádala o zablokovani navyšování balíčku internetu automaticky kde mi opět operátorka řekla, že to tedy zablokuje a opět mi přišlo vyúčtování na nehorázné peníze jen kvůli tomu, že se internet opět navyšoval!Do teď jsem neslyšela ani žádnou omluvu ani žádnou kompenzaci!!!Když jsem mluvila s operátorem že chci podat stížnost nebyl ochotný mi dát žádný kontakt.
Žádám o co nejvyhodnejsi kompenzaci z vaší strany a to urychleně!
|
Tweet |
Jednání zaměstnance v souladu s § 430 odst. 1 občanského zákoníku zavazuje společnost, nejednalo-li se o zjevný exces.
Byl-li při nabízení zboží či služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku ve smyslu § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podle skutkového stavu popsaného ve stížnosti by se mohlo jednat o uvedení spotřebitele v omyl při předsmluvním jednání o smlouvě. Takovéto jednání je způsobilé podstatně narušit ekonomické chování spotřebitele ve vztahu k dané službě či výrobku.
Dozor nad dodržováním povinností stanovených na úseku služeb elektronických komunikací a poštovních služeb provádí Český telekomunikační úřad. Spotřebitel, který se domnívá, že došlo k porušení zákona na ochranu spotřebitele, má právo obrátit se na tuto instituci s podnětem k prošetření.
Dobrý den, paní Johanis, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, volala jsem s operatorkou která mi sdelila, že není možné že by mi někdo z operátorů vodafone objednal telefon když oni tam nic nevidi. Zadala jsem tedy, aby byl prehran hovor ze dne, kdy jsem telefon skrze operatora Vodafone objednávala. To prý nelze, přehrávat hovory. Takže vlastně si připadám, že jsem si to celé vymyslela. Zablokování služeb které jsem žádala opakovaně semnou paní také řešila. A řekla mi, že je ochotna mi vrátit nějakých 90kc a víc už udělat nemůže. Takže se mi vrátilo 90kc a pro Vodafone je to tím uzavřené prý. Nemam slov.. Dále už nemám sílu to řešit protože tohle byl úplný výsměch. Neumí si vážit klientů!
Dobrý den, paní Johanis, daná záležitost mě velmi mrzí, ale abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.