Společnost


AP WEB s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54045Sedací souprava, neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 19 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2021, před 3 lety

Ingrid Finková

Znění stížnosti

Dobrý den, sedací soupravu jsem reklamovala a mnohokrát si dopisovala s reklamačním oddělením, kde mi již tentokrát napsal pan L., že reklamace je ukončena. Sedací souprava stála 18.500,- Kč , nefunguje zvedací část u úložného prostoru (při zvednutí padá), kýve se celá postranní část a rozkládací část jde jen v velkým úsilím zvednout. Sedací soupravu jsem zakoupila na www.stránkách www.sedacky-nabytek.cz. Celou historii a komunikaci mám. Proces reklamace byl ukončen ze strany prodejce a bylo mi sděleno, že se nejedná o závadu a že problémy jsou bohužel neopravitelné - jedná se prý o běžné vlastnosti zboží. Na sedačku jsem dlouho šetřila a jsem zklamaná i s celkového přístupu reklamačního odd.


Produkt

Sedačka RAMOS


Požadované řešení

Požadovala jsem posouzení stavu sedačky, navrhovala opravu, nebo adekvátní slevu (pokud by sedačka byla opravitelná).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2021 09:47, před 3 lety

Co se zákonné záruky týče, spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu a to bezplatně. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní.

Pokud prodávající reklamaci vyřídí tak, že ji zamítne a písemně odůvodní, avšak spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na jeho situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu viz i rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové, sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 13:24, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 17:05, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.