Společnost


Hotel Střekov Aréna

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54049Proplacení cestovného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2021, před 3 lety

Miloš Dvořák

Znění stížnosti

Zakoupil jsem voucher přes Slevomat. V den příjezdu mě bylo provozovatelem řečeno, že je plno a nabízený náhradní pokoj byl katastrofální (v rekonstrukci). Zájezd zrušen, peníze vráceny. Po provozovateli žádám cestovné + 2 osoby na cestě a čekání na vyřízení (ztráta času). provozovatel navrhuje 500Kč. Já navrhuji 12Kč za 1km, což dělá 1200 za 100km.Provozovatel odmítá tuto částku zaplatit z důvodu, že tuto trasu jezdí za méně. Vůbec nezohledňuje opotřebení automobilu a ztrátu času dvou dospělých osob a to ani nemluvím o náhradě za ztrátu radosti z dovolené.


Požadované řešení

Proplacení cestovních nákladů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2021 16:36, před 3 lety

Co se týká náhrady škody, dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy (= neposkytnutí ubytování), nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Pro výpočet náhrady za používání motorových vozidel se, pro absenci právní úpravy v oblasti spotřebitelského práva, používá analogicky předpisů pracovního práva. V těch se stanoví, že sazba základní náhrady za 1 km jízdy činí nejméně u osobních silničních motorových vozidel 4,40 Kč [viz § 1 písm. b) vyhlášky č. 589/2020 Sb.].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2022 14:03, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2022 14:57, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.