Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nebyla doručena následující zásilka, dle vyjádření doručovatelky zásilku předali někomu v paneláku, sama neví komu. Zásilka se do dnešního dne nenalezla. Zezačátku jsem komunikoval na poště ve Vlašimi s paní D. Slíblia, že věc prověří, avšak už ani nebere telefony a nemám od ní žádnou zprávu
Žádám o prošetření doručení zásilky.
Děkuji,
s pozdravem
Martin Lahoda,
5.12.2014 Dodání zásilky. 25801 Vlašim
5.12.2014 E-mail odesílateli - dodání zásilky.
5.12.2014 Doručování zásilky. 25801 Vlašim
5.12.2014 Příprava zásilky k doručení. 25801 Vlašim
3.12.2014 Podání zásilky. 11000 Praha 1
Ztracená zásilka
Požaduji prošetření doručení
|
Tweet |
Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit). V tomto případě se dle nám dostupných informací jednalo o zásilku, jejíž převzetí příjemce potvrzuje. Dle poštovních podmínek ČP vydá zásilku v místě určeném v poštovní adrese fyzické osobě, která způsobem podle prokáže, že je adresátem, a která převzetí poštovní zásilky potvrdí svým podpisem nebo fyzické osobě, která se zdržuje v bytě, kanceláři, provozovně nebo jiné uzavřené prostoře označené jménem a příjmením adresáta nebo příjmením shodným s příjmením adresáta a která převzetí poštovní zásilky potvrdí svým podpisem. Tento postup není možný v případě, že adresát předal ČP písemné prohlášení, že může poštovní zásilky vydávat jen jemu.
Nepodaří-li se poštovní zásilku dodat podle předchozího odstavce, ČP ji může vydat vhodné fyzické osobě, zejména některému z adresátových sousedů, která souhlasí s tím, že poštovní zásilku adresátovi předá, a která převzetí poštovní zásilky potvrdí svým podpisem. Tato osoba se musí ČP poště prokázat svou totožností.
Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Jestliže se zjistí, že reklamovaná poštovní zásilka byla dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, podnik písemně oznámí osobě, jejímž jménem byla reklamace uplatněna, kdy a komu byla dodána.
Jestliže se neprokáže, že reklamovaná poštovní zásilka byla vydána některé z osob, které byly podle uzavřené smlouvy oprávněny ji převzít, zásilka se považuje za ztracenou. Poté se postupuje dle ustanovení o náhradě škody.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.