Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
nechci znít jak ostatní rýpalové, ale nedávno jsem objednal dárky z webové stránky dárky.cz a po vyzvednutí v jednom z míst jsem byl negativně překvapen. Balík byl již při předání zmuchlaný a vnitřek zboží bylo ze spodu tak zdevastovaný, že přemýšlím, zda to vůbec mé přítelkyni dát...
Děkuji, hezký den.
Hora Petr
PS: zkusím najít kontakt i na mail, kdyby to zde trvalo dlouho
Jednalo se o den 24.11, kdy jsem jí vyzvedl až 25.11. na této pobočce:
Tenis Svornost
Kosmetický otočný organizer za 399,- kč
To nechám na na Vás.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba, v tomto případě přeprava zboží, poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Vznikne-li na přepravované věci škoda během přepravy a je-li přepravní společnost povinna k náhradě škody dle ustanovení § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, pak se výše nahrazované škody bude řídit ustanovením § 2951 odst. 1 a ustanovením § 2969 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Při určení výše náhrady škody se vychází z obvyklé ceny, kterou má věc v době, kdy na ni vznikla škoda.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.