Společnost


BEAUTY MARKET s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54052Neúplnost dodávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2021, před 3 lety

Stanislav Jansa

Znění stížnosti

Dobrý den, sdělte prosím, proč mně neustále zasíláte nabídky spojené s různými finančními odměnami a přitom, při mé koupi následně finanční odměna není vámi akceptována. K objednávce od vás vždy přichází sdělení, že po mé objednávce obratem bude "zaslána složenka k výběru hotovosti" a bohužel tato se zřejmě "někde zatoulala", pokud vámi vůbec byla odeslána. Při mé poslední objednávce, abych splnil vámi zadané podmínky, byly avizovány 3 překvapení, které byť jsou avizovány ve vámi zaslané faktuře č. 201094829 ze dne 22.11.2021, nebyly v balíčku přiloženy. Mám, do chápat jako marketinkový trik k navození důvěry odběratele či klamná nabídka. Věřím, že obdržím od vás kvalifikovanou odpověď. S pozdravem Ing. Stanislav Jansa (nikoliv JANŠA-jak stále v korespondenci uvádíte, aniž by jste respektovali moje několikáté upozornění na tuto chybu).


Produkt

DOBRÝ DEN


Požadované řešení

ŘEŠENÍ SPATŘUJI V ÚPLNÉM VYŘÍZENÍ VAŠÍ NABÍDKY, VČETNĚ ZASLÁNÍ FINANČNÍ HOTOVOSTI ( K MÝM RUKÁM) , KTERÁ BYLA NÁKUPEM ZBOŽÍ, COŽ JSERM UČINIL,VÁMI AVIZOVÁNA


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2021 11:03, před 3 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce, nabídky (například se zavazuje poskytnout svým zákazníkům při nákupu určitého konkrétního druhu zboží zdarma výrobek) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.

V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 13:23, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2022 11:55, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.