Počet nahlášených stížností: | 111 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, sdělte prosím, proč mně neustále zasíláte nabídky spojené s různými finančními odměnami a přitom, při mé koupi následně finanční odměna není vámi akceptována. K objednávce od vás vždy přichází sdělení, že po mé objednávce obratem bude "zaslána složenka k výběru hotovosti" a bohužel tato se zřejmě "někde zatoulala", pokud vámi vůbec byla odeslána. Při mé poslední objednávce, abych splnil vámi zadané podmínky, byly avizovány 3 překvapení, které byť jsou avizovány ve vámi zaslané faktuře č. 201094829 ze dne 22.11.2021, nebyly v balíčku přiloženy. Mám, do chápat jako marketinkový trik k navození důvěry odběratele či klamná nabídka. Věřím, že obdržím od vás kvalifikovanou odpověď. S pozdravem Ing. Stanislav Jansa (nikoliv JANŠA-jak stále v korespondenci uvádíte, aniž by jste respektovali moje několikáté upozornění na tuto chybu).
DOBRÝ DEN
ŘEŠENÍ SPATŘUJI V ÚPLNÉM VYŘÍZENÍ VAŠÍ NABÍDKY, VČETNĚ ZASLÁNÍ FINANČNÍ HOTOVOSTI ( K MÝM RUKÁM) , KTERÁ BYLA NÁKUPEM ZBOŽÍ, COŽ JSERM UČINIL,VÁMI AVIZOVÁNA
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce, nabídky (například se zavazuje poskytnout svým zákazníkům při nákupu určitého konkrétního druhu zboží zdarma výrobek) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.
V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.
Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.