Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#54067Nedodržování hygienických opatření

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2021, před 3 lety

RNDr. Tomáš Vaněk

Znění stížnosti

Dobrý den,
opakovaně jsem se v prodejně Horoměřice setkal se zákazníky bez ochrany dýchacích cest.
Nejen že byli do prodejny vpuštěni, ale byli personálem bez jakýchkoliv komentářů obslouženi.
Tímto přístupem vytváříte riziko pro všechny ty, co opatření dodržují.


Požadované řešení

Dodožování předepsaných opatření vaší firmou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2021 08:25, před 3 lety

Má-li spotřebitel podezření na porušování opatření přijatých v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, může se obrátit s podnětem na krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.12.2021 10:20, před 3 lety

Dobrý den, pane Vaňku, děkujeme Vám za upozornění. O všech aktuálně platných opatřeních informujeme zákazníky již před vstupem do prodejny, taktéž mohou být případně upozorňováni zaměstnanci nebo pracovníky bezpečnostní agentury. Obecně však vymáhat dodržování daného opatření není v naší kompetenci. Současně spoléháme na zodpovědnost a ohleduplnost zákazníků. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 16:38, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2022 17:04, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.