Společnost


Aréna Slev

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#5407Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 30 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2014, před 10 lety

Alena Vaško Rázková

Znění stížnosti

Problém komunikace 9 palc.tabletu IRULU s internetem, se stahováním. Reklamován,tentýž den vrácen, že je v pořádku.3 odborníci, nezávisle po sobě, se shodli na tom, že je něco špatně. Chtěla jsem tablet pro vnuky, aby mohli hrát hry. Tablet mi přišel jako dobré řežení. Bohužel jediná hra nejde stáhnout, přestože tablet hlásí, že je připojen k internetové síti, nestahuje, nekomunikuje.


Požadované řešení

Buď zprovoznit tablet, nebo vrátit peníze. Posílám osobně do Livornské ul. syna, aby se zkusil domluvit s majitelkou společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 18:03, před 10 lety

Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Pokud tuto skutečnost neprokáže, má se za to, že je zboží vadné, resp., že vada byla přítomná na zboží již při převzetí. Má-li spotřebitelka vyjádření odborníka, je možné ho k reklamaci doložit. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 11:21, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.