Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Problém komunikace 9 palc.tabletu IRULU s internetem, se stahováním. Reklamován,tentýž den vrácen, že je v pořádku.3 odborníci, nezávisle po sobě, se shodli na tom, že je něco špatně. Chtěla jsem tablet pro vnuky, aby mohli hrát hry. Tablet mi přišel jako dobré řežení. Bohužel jediná hra nejde stáhnout, přestože tablet hlásí, že je připojen k internetové síti, nestahuje, nekomunikuje.
Buď zprovoznit tablet, nebo vrátit peníze. Posílám osobně do Livornské ul. syna, aby se zkusil domluvit s majitelkou společnosti.
|
Tweet |
Z informací, které jsou nám dostupné, nevyplývá v jaké fázi záruční lhůty byla reklamace uplatněna. Pokud by se jednalo o reklamaci do 6 měsíců od koupě, leží důkazní břemeno ohledně tvrzení, že se o vadu nejedná, dle § 2161 občanského zákoníku na prodejci. Pokud tuto skutečnost neprokáže, má se za to, že je zboží vadné, resp., že vada byla přítomná na zboží již při převzetí. Má-li spotřebitelka vyjádření odborníka, je možné ho k reklamaci doložit. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.