Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#54070ČEZ servis vytápění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2021, před 3 lety

Stefan Borkesz

Znění stížnosti

Neodbornost a nekvalitne provedení servisu plynového kotle.Uvadeni na infolince nepravdivé informace o službě.


Produkt

Neschopnost servisního technika, odstranění závady, kterou zpusobil sám. Neochota vyjít vstříc zákazníkovi.


Požadované řešení

Zdokonalit tuto službu. Vyloučit nespolehlivé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2021 14:21, před 3 lety

Vzhledem k duplicitě spotřebitelovi stížnosti bude otázka řešena pod číslem 54080.

Tato stížnost nebude publikována a bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.