Společnost


Cypress games s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54071Zábavní automaty - Nekalé obchodní praktiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2021, před 3 lety

Vratislav Tobola

Znění stížnosti

Dobrý den, Rád bych podal podmět ke kontrole subjektu Cypress games s.r.o., která provozuje herní automaty v obchodních centrech a se kterou se nelze při výhře jakkoli spojit.

Své automaty mají umístěné také v Obchodní centrum Silesia Opava, kde se nám s kolegou povedlo vyhrát 3 kupóny, které jsou nutné pro zaslání výhry - 1 z uvedených telefonů.

Samozřejmě do hry jsme šli i s mírnou skepsí, jelikož jako bývalé zaměstnance nás už pár zákazníků na podvod upozornilo, ale zkusili jsme to tedy hlavně pro to, abychom si opravdu ověřili, že problém je...

Podmínky soutěže jsme splnili, balík řádně zabalili a odeslali na požadovanou adresu v podmínkách. Balík jsme odesílali 2x a vždy se nám vrátil, protože adresát si jej nepřevzal. Na internetu jsme už stížnost také našli.

Kontakt na subjekt žádný není, na datovku se nedá nic odeslat.

Za nás se tedy jedná o nekalou obchodní praktiku, kdy provozovatel přímo na přístrojích a obchodních podmínkách slibuje možné výhry, ale jak dojde na jejich řešení, tak je nedohledatelný, nekontaktovatelný. Tudíž zákazníkům způsobuje ztráty a klame jak reklamou, tak svým jednáním


Produkt

Zábavní automaty, Cypress Games s.r.o.


Požadované řešení

Začít komunikovat s klienty, odeslat výhry, případně okamžitě ukončit činnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2021 09:43, před 3 lety

Jestliže spotřebitel vyhrál a zároveň splnil všechny podmínky stanovené společností, má nárok na vyplacení výhry. Jestliže tak podnikatel neučiní nebo jako v tomto případě vůbec nereaguje, nejedná v souladu se zákonem. Spotřebitel má možnost podat podnět příslušným dozorovým orgánům.

Pokud má spotřebitel podezření, že došlo k porušení pravidel či zákona, může se obrátit na dozorový orgán, který po prošetření může uložit společnosti provozující hazardní hry pokutu. V případě internetových her je tímto orgánem Ministerstvo financí, v případě jiných hazardních her než internetových pak celní úřady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 14:33, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2022 12:44, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.