Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
bylo mi sděleno, že z důvodu kapacity mi mé balíky převedli na jiné výdejní místo. Avšak bez mého souhlasu nebo možnosti výběru. Na dané výdejní místo se kvůli pracovní doby nedostanu, navíc tam nejsou ani o víkendu, proto jsem volila Alza box. CHapu, že je toho hodně, ale tohle jednání je absurdní. Vždy je možnost se domluvit. Takhle mi balíky pošlou zpět.
S pozdravem
Wittková
PS: jde o zásilky 246 0006 831 a 2530301588
Nabídnutí možností si vybrat výdejní místo jiné.
|
Tweet |
Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má spotřebitel právo na uplatnění reklamace služby. Výsledkem reklamace může být řádné poskytnutí služby, případně přiměřená sleva. Z popisu spotřebitele nám vyplývá, že je pro něj vhodnější řádné poskytnutí služby, aby si zboží mohl vyzvednout i o víkendu.
Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby kontaktoval Zásilkovnu napřímo. Dle kontaktů na jejich internetových stránkách lze společnost informovat na telefonním čísle +420 216 216 516, případně na e-mailové adrese info@zasilkovna.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.