Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
25.11 jsem si vytvoril přes internet objednavku v Alze s tím, že můj jediný požadavky byl, aby mi byla objednávka doručena v odpoledních hodinach(po 16:30) vzhledem k tomu, že pracuji vždy ranní směny. U vytvoření objednávky jsem se snažil tenhle požadavek zadat bohužel tahle možnost tam neni, tak jsem ihned kontaktoval call centrum s tímhle požadavkem, kdy mi bylo řečeno, ze zítra(tj. V pátek) mám ráno kontaktovat dopravce a nebude žádný problém mi to doručit odpoledne ona bohužel tyhle pravomoce nemá, ale ze to určitě nebude problém. V pátek rano mi samozřejmě žádná sms nepřišla, tak abych předešel problémům, tak jsem opět volal do alzy(v pátek okolo 12:00)s tím, ze mi nepřišla sms a zda mi to doručí opravdu odpoledne a ze dnes to zboží potrebuju - odpověď byla, ze určitě mi dnes bude doručeno a ze se mi predem ozvou. V 15:30 mi přišel e-mail ze mi objednavku doručí v pondělí i přes to ze me pracovnice alzy ujistovala ze mi to dnes určitě prijde(ale ještě chapu muže se stát). V pondělí rano mi přišla sms od dopravce, tak volam a zjistil jsem ze dopravce rozvazi pouze do 14:00. Tak volam už naštvaný opět do alzy, ze to nejde kdy mi na to řekli, ze vlastně nevi jak to je, ale ze mužem vyzkoušet jiného dopravce. Tak moje odpověď byla ze nebudeme zkoušet dopravce tak dlouho než zjistíme který rozvazi odpoledne, ale ze mám pod barakem zasilkovnu a ze s ni spolupracuje ppl tak jestli to muže zařídit. Její odpověď byla ze samozřejmě a ze mi objednávka bude doručena do dvou dnů. Uplynuly další dva dny(tj. Je středa) nepřišel mi ani potvrzovací e-mail, tak volam znova do alzy s tím, kdy mi přijde moje objednávka. Na to mi bylo řečeno, ze moje objednávka mi nebude doručena z důvodu ze se do zasilkovny nevejde - Na to proč me nikdo ani e-mailem nekontaktoval nebo neřekl ze to nejde a já bych cekal bůh ví jak dlouho mi už neodpovedela. A poté mi řekla ze zboží už skladem neni takže vlastně si nemůžu objednat a ona nemůže nic dělat. Takže ubehl týden a já nemam svoji objednavku a asi ji dlouho mít ještě nebudu
Pevné verim aspoň v kompenzaci na příští nákup. A hlavně doručeného zboží teda
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu a za součinnost při řešení vzniklé situace. Zákazníka jsem již nyní kontaktovala na jeho e-mailovou adresu s možným řešením a návrhem na kompenzaci. Poté nás tedy může kontaktovat zpětně touto cestou. S pozdravem Veronika, Alza.cz, oddělení péče o zákazníky.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vše je již uzavřeno.Diky za vyřízení
Dobrý den, děkuji Vám za Vaši zprávu a za Vaši součinnost při řešení případu. Dle vyjádření pana Přečka je již vše v pořádku. Můžete tedy spor uzavřít?
Děkuji, S pozdravem Veronika, Alza.cz, oddělení péče o zákazníky.
Na základě vyjádření obou smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.