Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 30.11.2021, ve Strakonicích jsem zakoupila na doporučení prodejce sluchátka LAMAX Taps1 (v hodnotě 899,-,) prodejce mi sdělil, že kdyby mi sluchátka nevyhovovali mohu je přijít vyměnit. Druhý den jsem sluchátka přišla tedy vyměnit, jelikož mi nešli spárovat a bylo mi sděleno, že sluchátka se vyměnit nedají. Upozornila jsem tedy na to, co by bylo řečeno předchozí den, zbytečně, pracovnice mi nebyla ani schopná vysvětlit, proč mi tedy byla dána lživá informace. Doma mám tedy teď sluchátka, která mi jsou naprosto k ničemu.
LAMAX Taps1
Vyměnit zboží/vrátit peníze.
|
Tweet |
Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance v provozovně podnikatele tohoto podnikatele zavazuje. Výjimkou z tohoto pravidla je "zjevný exces", o který se v tomto případě dle našeho názoru nejednalo.
Ze zákona není možnost při osobním prodeji zboží vyměnit za jiné, nicméně někteří obchodníci tuto možnost nabízí smluvně (nad rámec svých povinností), aby poskytli zákazníkům výhodu před konkurencí. Jestliže zaměstnanec takovou nabídku spotřebiteli učinil, je pro podnikatele (tedy zaměstnavatele) závazná a spotřebitel má možnost se jí domáhat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
podrobné podmínky dodatkové služby "Garance spokojenosti" jsou uvedeny na našich webových stránkách (odkaz přikládáme níže), vrácení sluchátek je možné pouze za přesně stanovených podmínek (hygienické důvody).
https://img.okay.cz/db/wysiwyg/akce/2018-garance-spokojenosti-cz.pdf
Děkujeme.
Tým OKAY:
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost se k výše uvedeným komentářům vyjádřit.
Děkujeme stranám za součinnost.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.