Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#54096Lživé informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2021, před 3 lety

Michaela Valena

Znění stížnosti

Dne 30.11.2021, ve Strakonicích jsem zakoupila na doporučení prodejce sluchátka LAMAX Taps1 (v hodnotě 899,-,) prodejce mi sdělil, že kdyby mi sluchátka nevyhovovali mohu je přijít vyměnit. Druhý den jsem sluchátka přišla tedy vyměnit, jelikož mi nešli spárovat a bylo mi sděleno, že sluchátka se vyměnit nedají. Upozornila jsem tedy na to, co by bylo řečeno předchozí den, zbytečně, pracovnice mi nebyla ani schopná vysvětlit, proč mi tedy byla dána lživá informace. Doma mám tedy teď sluchátka, která mi jsou naprosto k ničemu.


Produkt

LAMAX Taps1


Požadované řešení

Vyměnit zboží/vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2021 09:48, před 3 lety

Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance v provozovně podnikatele tohoto podnikatele zavazuje. Výjimkou z tohoto pravidla je "zjevný exces", o který se v tomto případě dle našeho názoru nejednalo.

Ze zákona není možnost při osobním prodeji zboží vyměnit za jiné, nicméně někteří obchodníci tuto možnost nabízí smluvně (nad rámec svých povinností), aby poskytli zákazníkům výhodu před konkurencí. Jestliže zaměstnanec takovou nabídku spotřebiteli učinil, je pro podnikatele (tedy zaměstnavatele) závazná a spotřebitel má možnost se jí domáhat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2022 15:18, před 3 lety

Dobrý den,

podrobné podmínky dodatkové služby "Garance spokojenosti" jsou uvedeny na našich webových stránkách (odkaz přikládáme níže), vrácení sluchátek je možné pouze za přesně stanovených podmínek (hygienické důvody).

https://img.okay.cz/db/wysiwyg/akce/2018-garance-spokojenosti-cz.pdf

Děkujeme.
Tým OKAY:

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2022 10:07, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost se k výše uvedeným komentářům vyjádřit.

Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 09:49, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 10:23, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.