Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
29.11.2014 jsem si aktivoval internet v mobilu na týden , peníze mi byli strženy a služba žádná.
Po týdnu jsem to aktivoval znova přes operátora jestli mi jsou ochotni zpřístupnit službu internet na týden. Operátor mě ujistil že služba už je aktivní. 30.12.2014 jsem znova volal operátorovy jestli je možné mi aktivovat internet v mobilu na týden.operátor mi řekl že služba je neaktivní a že to předali na vyřízení , boužel se tak nestalo a peníze za službu která je neaktivní mi peníze nevrátili .
Myslím si že se vaše firma ani nezajímá o problémy jednotlivce.
I když společnosti T-mobile za roční vyučtování jsem zaplatil 53 000 kč. A nejsou schopné vyřešit problém a ještě mi strhávat peníze .
zvažuji odchod , a určitě to budu medializovat , na mém foru je nespokojených zákazníku zatím pouhých 1500 lidí co t-mobile poškodil.
internet
at jdou do háje
|
Tweet |
Pokud nebyla poskytnuta služba, která byla řádně zaplacena, je nutné podat reklamaci pro vadné poskytnutí služby a vyúčtování. Reklamaci je nutné uplatnit nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Bylo-li již rozhodnuto v nesprospěch účastníka, je možné podat námitku proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačního úřadu. Námitku je nutné podat nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení. Jedná se o správní řízení, jehož zahájení podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.