Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#5410T-mobile

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2014, před 10 lety

Patrik gall

Znění stížnosti

29.11.2014 jsem si aktivoval internet v mobilu na týden , peníze mi byli strženy a služba žádná.
Po týdnu jsem to aktivoval znova přes operátora jestli mi jsou ochotni zpřístupnit službu internet na týden. Operátor mě ujistil že služba už je aktivní. 30.12.2014 jsem znova volal operátorovy jestli je možné mi aktivovat internet v mobilu na týden.operátor mi řekl že služba je neaktivní a že to předali na vyřízení , boužel se tak nestalo a peníze za službu která je neaktivní mi peníze nevrátili .
Myslím si že se vaše firma ani nezajímá o problémy jednotlivce.
I když společnosti T-mobile za roční vyučtování jsem zaplatil 53 000 kč. A nejsou schopné vyřešit problém a ještě mi strhávat peníze .
zvažuji odchod , a určitě to budu medializovat , na mém foru je nespokojených zákazníku zatím pouhých 1500 lidí co t-mobile poškodil.


Produkt

internet


Požadované řešení

at jdou do háje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 18:13, před 10 lety

Pokud nebyla poskytnuta služba, která byla řádně zaplacena, je nutné podat reklamaci pro vadné poskytnutí služby a vyúčtování. Reklamaci je nutné uplatnit nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Bylo-li již rozhodnuto v nesprospěch účastníka, je možné podat námitku proti vyřízení reklamace u Českého telekomunikačního úřadu. Námitku je nutné podat nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení. Jedná se o správní řízení, jehož zahájení podléhá správnímu poplatku ve výši 100 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 13:46, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.