Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:116
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#54101Mohu reklamovat i když jsem si rozbil displej?

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2021, před 3 lety

Daniel Fibich

Znění stížnosti

Dobrý den, mám koupený už přes rok iphone, ale rozhodl jsem se koupit si novější a tento prodat. Na mobilu mi po upadnutí prasknul displej a nechal sem si ho u vás za 700 Kč vyměnit (v srpnu 2021). Přišel sem tím o záruku? Na mobilu od doby pádu občas zlobí nabíjecí konektor a zajímá mě, jestli když se na vás nový majitel mobilu obrátí, jestli mu to bezplatně opravíte. Děkuji Dan


Produkt

iPhone 8


Požadované řešení

Nejlépe potvrzení že i přes vyměněný displej po pádu jde bezplatně opravit nabíjecí konektor.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2021 14:41, před 3 lety

Úvodem bychom chtěli spotřebitele informovat, že služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi spotřebitelem a podnikatelem. Jsme pouze zprostředkovatelem této komunikace a nemůžeme se tak zaručit za podnikatele. Toho o podané stížnosti budeme informovat, avšak s ohledem na dobrovolnost využití této platformy je možné, že podnikatel nebude reagovat.

Co se týká právní stránky dotazu - opravou mimo záruku se záruka samotná neruší. Rušit by se mohla v případě neoprávněného zásahu, kterým by mohla být i oprava v jiném servisu než u autorizovaného servisu prodávajícího. Jak sám spotřebitel uvedl, za opravu mimo záruku je nutné zaplatit a zároveň se taková oprava nebude počítat v případě opětovného výskytu vady, případě většího množství vad.

Přestože samotná záruka nezaniká, vztahuje se pouze na vady zboží, které nebyly způsobené mechanicky spotřebitelem (není-li uvedeno ve smlouvě jinak, což ale nepředpokládáme). Pokud tedy došlo při pádu i k poškození nabíjecího konektoru je možné, že jej prodávající z důvodu výskytu této mechanické vady odmítne opravit bezplatně. Nicméně v případě výskytu jiné vady, která s tímto poškozením nesouvisí je prodávající stále povinen zboží bezplatně opravit.

Pro přesnější informace (zejména ohledně případných smluvních záruk) je lepší kontaktovat přímo prodávajícího. Ten by měl mít kontakt uvedený na stránkách e-shopu, ze kterého bylo zboží zakoupeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2022 12:08, před 3 lety

Dobrý den, je třeba posoudit, zda byl nabíjecí konektor poškozen pádem či nikoli. Automaticky tím, že jste rozbil displej, záruka na konektor určitě nekončí, ale museli bychom po rozebrání vidět, zda nejsou pádem přetrhané spoje. Vašemu zájemci postačí, když předáte kopii faktury a my se po jejím předložení budeme jakoukoli reklamací zabývat, je pro nás důležité předložit zboží a fakturu, nemusí reklamovat nutně kupující. K Vašemu dotazu na bezplatnost uvádíme, že samotné posouzení reklamace Vás nic nestojí, i pokud bychom reklamaci neuznali. Rovněž uvádíme, že vadný nabíjecí konektor obvykle je banální závada způsobená nešetrným zapojováním nabíječky do mobilu, její oprava stojí nižší stokoruny, takže i tak se nemá Váš zájemce čeho obávat. Tuto naši odpověď můžete Vašemu zájemci rovněž přiložit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.1.2022 18:00, před 3 lety


Daniel Fibich

Hodnocení:

Komentář: perfektní, moc díky za vstřícnost!