Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobry den, objednal jsem si online nakup jako vzdy, dosel v terminu - slotu- ktery jsem si zarezervoval, pan ktery dorucoval, byl super mily.. vsechno ok
Ale kdyz jsem vybalil nakup, 7 rozbitych vajicek - fotky mam, protrzene Vicko na boruvkovym jogurte, a hlavne: mliko jsem objednal za 14kc a proslo za 20kc.
Pan, ktery dorucoval se mi ptal jsetli ho chci, to ano, ale ja to mleko potreboval, a hlavni dovod online nakupu je to ze se s tim netaham, pri 24 mlikach to je 168kc navic, jeste k tomu vajicka a jogurt a mame minus 200kc.
Takze jsem rozladen a rozhodne nejsem potesen s posledni dodavkou.
ITesco
200kc na pristi nakup by to vyresilo
|
Tweet |
Jestliže služba nebyla provedena ve sjednané kvalitě (resp. zboží nemělo požadovanou kvalitu, případně kvalitu odpovídající účelu), může zákazník využít reklamace zboží/služeb. V uvedeném případě je dopravcem i prodejcem stejná společnost, tudíž by zde s reklamací neměl být problém.
Vhodným nárokem může být náhradní dodání (pokud o něj ještě má spotřebitel zájem), případně přiměřená sleva. V případě podstatného porušení smlouvy lze od smlouvy i odstoupit, nicméně v případě popsaném spotřebitelem si nejsme jistí, zda by tento nárok šlo uplatnit a zároveň nám nepřijde jako vhodný ani pro spotřebitele.
S ohledem na to, že služba VašeStížnosti.cz slouží ke zprostředkování řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli a je založena na dobrovolnosti, doporučujeme kontaktovat společnost i napřímo. Dle internetových stránek prodávajícího (https://itesco.cz/kontakty/) je vhodné při online nákupech kontaktovat telefonickou linku na čísle 800 222 555 (v době 8-23h), případně lze společnost kontaktovat na emailové adrese info@itesco.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.