Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 2. 12. 2021 v čase 11:41 - 16:50 (Brno - Strakonice) Vaší společností. Kupovala jsem si místenku (Horní Cerekev - Strakonice) do dámského oddílu. V půlce cesty si do dámského oddílu přisedl muž, který po mém upozornění odmítl opustit dámský oddíl. Když přišel průvodčí zkontrolovat lístky, nic mu neřekl. Na Vašich stránkách je, že průvodčí tento oddíl kontroluje, aby zde byly pouze ženy. Nebylo to splněno.
S pozdravem
Anna Kučerová
Bylo by dobré, kdyby průvodčí zakročil a upozornil muže v dámském oddílu, že tu nemá sedět a je to vyhrazené pouze pro ženy.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.