Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#54115Stížnost na Českou poštu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 33 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2021, před 3 lety

Hana Mikulcová

Znění stížnosti

Dne 01.12.2021 mi Česká pošta v Benešově u Prahy avizovala doručení 2 balíčků. Dne 02.12.2021 mi oznámila doručení balíčků. Za celý den, kdy jsem byla v místě doručení, mi balíček nikdo nedoručil, ale v 17hod mi přišly 2 SMS o tom, ze se mi je nepodařilo doručit a že jsou uložené na poště. To samé, se stalo i dnes ve škole ZŠ Jiráskova 888 BN, kde působím, měl nám být doručen cca 30 kg balík do ruky v našem místě působiště, a vše proběhlo ve stejném duchu.
Opravdu nerozumím České poště, která všude avizuje kvalitu svých služeb, které nedodržuje.
S pozdravem Mgr. Hana Mikulcová


Požadované řešení

doručovat balíčky dle sjednané služby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2021 09:33, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.