Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#54121Drzé chování prodavačky u pultu uzenin v Ústí nad Labem, 40011 Severní Terasa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 40 minut

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2021, před 3 lety

Miroslav Kindl

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 2.12.2021 když jsem nakupoval v Albertu šunku. Nová prodavačka u pultu uzenin, středního věku menší postavy drzým chováním vyzývala zakazníky ke zdravení a když nepřistoupili na drzé vynucování pozdravu tak pokřikovala "sbohem". Chápu, že je nedostatek personálu, ale personál by měl podstupovat školení jak se mají chovat k zákazníkům. Jsem pro slušné chování a ne aby si to personál v tomto případě drze vynucoval zdravení když v marketu je třeba 20 prodavaček a není možné všechny pozdravit.


Produkt

Drzé chování k zákazníkovi u pultu uzenin.


Požadované řešení

Prosím o nápravu a poučení dané prodavačky
o chování k zákazníkům. Nemůže vykřikovat, že zákazník, který ji nepozdraví má hrozné chování a řekne mu sbohem. Děkuji zanápravu.

S pozdravem Bc. Miroslav Kindl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2021 09:28, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.