Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dnes 2.12.2021 když jsem nakupoval v Albertu šunku. Nová prodavačka u pultu uzenin, středního věku menší postavy drzým chováním vyzývala zakazníky ke zdravení a když nepřistoupili na drzé vynucování pozdravu tak pokřikovala "sbohem". Chápu, že je nedostatek personálu, ale personál by měl podstupovat školení jak se mají chovat k zákazníkům. Jsem pro slušné chování a ne aby si to personál v tomto případě drze vynucoval zdravení když v marketu je třeba 20 prodavaček a není možné všechny pozdravit.
Drzé chování k zákazníkovi u pultu uzenin.
Prosím o nápravu a poučení dané prodavačky
o chování k zákazníkům. Nemůže vykřikovat, že zákazník, který ji nepozdraví má hrozné chování a řekne mu sbohem. Děkuji zanápravu.
S pozdravem Bc. Miroslav Kindl.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.