Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#54123Odstoupení od smlouvy /zrušit rezervaci auta a vrácení rezervace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 19 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2021, před 3 lety

Maryna Halampeta

Znění stížnosti

Dobrý den včera na pobočce v Praze 8 na AAA Auto podepsala smlouvu, a nechala 5 tis na rezervaci vozidla Škoda Fabia 1,4benzin, já sem se když přišla domu byla překvapená že smlouvu nedostala, jen mám účet že zaplatila la 5 tis za rezervaci. A PANÍ CO SPISOVÁ SE MNOU SMLUVU NENAPSALA ANI MŮJ EMEIL, ANI ČÍSLO DOKLADU, JEN ČÍSLO ŽIDLIČKA?! Od reservace bych chtěla odstoupit a od smlouvy Taki, žádám o vracení rezervace.


Produkt

1SB 5914-Skoda Fabia


Požadované řešení

Prosím o vrácení zálohu dnes na pobočce. (tam kde já včera u vás platila)!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2021 11:34, před 3 lety

Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné podle § 1829 odst. 1 pouze u smluv uzavřených distančním způsobem. Z popisu spotřebitelky vyplývá, že smlouva byla uzavřena osobně a na pobočce, nejde tedy ani o smlouvu uzavřenou mimo obchodní prostory. Z tohoto důvodu není možné od smlouvy bez udání důvodu odstoupit (výjimkou by byla situace, kdy by to umožňovala smlouva, avšak to považujeme za silně nepravděpodobné).

Odstoupení od smlouvy je v tomto případě možné jen s udáním důvodu a tento důvod musí být zákonný, případně jej musí umožňovat smlouva. Smluvní důvody mohou být různé (a vzhledem k tomu, že neznáme obsah smlouvy se k nim nemůžeme vyjádřit), zákonnými důvody může být například podstatné porušení smlouvy druhou stranou (podle § 2002 občanského zákoníku), případně by smlouva šla zrušit v případě uvedení spotřebitele v omyl (podle § 583 a násl. občanského zákoníku), nicméně v tomto případě nám z popisu spotřebitele taková porušení smlouvy ani zákona nevyplývají.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.1.2022 17:51, před 3 lety

Vážená paní Halampeta,
Vaši záležitost jsem prověřila a mám informaci, že by vše již mělo být vyřešeno. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2022 09:05, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2022 16:15, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.