Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobrý den včera na pobočce v Praze 8 na AAA Auto podepsala smlouvu, a nechala 5 tis na rezervaci vozidla Škoda Fabia 1,4benzin, já sem se když přišla domu byla překvapená že smlouvu nedostala, jen mám účet že zaplatila la 5 tis za rezervaci. A PANÍ CO SPISOVÁ SE MNOU SMLUVU NENAPSALA ANI MŮJ EMEIL, ANI ČÍSLO DOKLADU, JEN ČÍSLO ŽIDLIČKA?! Od reservace bych chtěla odstoupit a od smlouvy Taki, žádám o vracení rezervace.
1SB 5914-Skoda Fabia
Prosím o vrácení zálohu dnes na pobočce. (tam kde já včera u vás platila)!
|
Tweet |
Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné podle § 1829 odst. 1 pouze u smluv uzavřených distančním způsobem. Z popisu spotřebitelky vyplývá, že smlouva byla uzavřena osobně a na pobočce, nejde tedy ani o smlouvu uzavřenou mimo obchodní prostory. Z tohoto důvodu není možné od smlouvy bez udání důvodu odstoupit (výjimkou by byla situace, kdy by to umožňovala smlouva, avšak to považujeme za silně nepravděpodobné).
Odstoupení od smlouvy je v tomto případě možné jen s udáním důvodu a tento důvod musí být zákonný, případně jej musí umožňovat smlouva. Smluvní důvody mohou být různé (a vzhledem k tomu, že neznáme obsah smlouvy se k nim nemůžeme vyjádřit), zákonnými důvody může být například podstatné porušení smlouvy druhou stranou (podle § 2002 občanského zákoníku), případně by smlouva šla zrušit v případě uvedení spotřebitele v omyl (podle § 583 a násl. občanského zákoníku), nicméně v tomto případě nám z popisu spotřebitele taková porušení smlouvy ani zákona nevyplývají.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Halampeta,
Vaši záležitost jsem prověřila a mám informaci, že by vše již mělo být vyřešeno. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.