Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Gls od 27.11.co převzal balík na doručení, měl zásilku doručit 2.12.21 v case 15-18 hodin na adresu příjemce, v 17 hodin Vám pošlou zprávu, ze balík je v parcel shopu, kurýr Vám nezveda telefon, pouze si pak s vámi píše SMS jak je vytížený, ze neni robot ze od 5 hodin pracuje, očekávám, ze když si zaplatím službu doručení na adresu tak mi balík bude doručen a ne ze se ridic na to vykasle ani Vám nezavola a automaticky to hodí do parcel shopu, z důvodu vytíženosti pracovní jsem si balík nechala poslat na adresu kde jsem do 18 hodin ale on se nenamahal ani jej doručit nic, parcel shop má do 17 hodin kam já se vůbec nedostanu když denně pracuji do 0:30
Nedoruceni balíčku
Doručení balíčku na adresu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Jestliže tedy smlouvu s dopravcem uzavřel prodávající, je vhodné se obrátit přímo na něj, aby službu reklamoval. Výsledkem uznané reklamace by mohlo být řádné poskytnutí služby, což se nám z popisu spotřebitele jeví jako nejvhodnější.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.