Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den , prosím, o zajištění správného používání respirátorů pracovníků prodejny v Rousínově ve vnitřních prostorách . Personál respirátory nepoužívá vůbec a nebo je má stažené pod nosem. To se týká i pracovníka, který stojí u vstupu a zajišťuje dodržování pravidel v prodejně. Denně se také setkávám se zákazníky bez ochrany úst v oddělení pečiva.
Ochrana zákazníka, dodržování pravidel
|
Tweet |
Má-li spotřebitel za to, že došlo k porušení předpisů upravujících práva a povinnosti subjektů v rámci ochrany veřejného zdraví, může se obrátit na hygienickou stanici s podnětem k prověření.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.