Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dr.Ladislava Tejchmanová,CSc.
Marie Cibulkové 788/1c
14000 Praha 4
Praha 3. prosince 2021
Příloha: 1/1
poradime@vodafone.com
URGENTNÍ STÍŽNOST
V úvodu upozorňuji na to, že nejsem vaším zákazníkem; nevyužívám žádnou z vašich služeb a nevlastním žádné vaše přístroje. Smlouva z mé strany nebyla s vámi podepsána (využita byla 14-denní lhůta platná ze zákona), neboť jsem se vzápětí vracela ke svému původnímu poskytovateli služeb, tedy k T-mobile.
Konkrétně:
- dne 24.09.2021 došlo k přenosu tel.č. od T-Mobile k Vodafonu;
- dne 27.09.2021 došlo k přenosu tel.č. od Vodafonu nazpět k T-mobile, tj. t.č. 734702977.
Jsem výhradně dlouhodobým zákazníkem společnosti T-mobile.
Přestože s vámi kromě výše uvedené „epizody“ nemám nic společného, chodí mi od vás účty na mně neznámé telefonní číslo 420 731101421; naposledy na 870,00 Kč se splatností do 04.12.2021. Považuji to za nehoráznost a jsem připravena to medializovat.
V příloze Vám zasílám potvrzení ČSOB o zaplacení částky 433,00 Kč rovněž k tč. 731101421.
Dr. Ladislava Tejchmanová, CSc.,v.r.
nemám u Vodafonu žádnou službu, ani nevlastním žádný jeho produkt.
Přestat mi zasílat vyúčtování k placení, když nejsem jejich zákazníkem ani odběratelem jakýchkoliv jejich služeb a omluvit se za své bezostyšné jednání.
|
Tweet |
Pokud neexistuje (právně relevantní) důvod k tomu, aby spotřebitelka hradila dluh za provoz pro ní zcela neznámého čísla, nemá společnost nárok na to, aby úhradu takového dluhu požadovala.
Spotřebitelka je oprávněna vyúčtování, které se rozchází s realitou, u společnosti reklamovat. Reklamaci je nutné uplatnit nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování (§ 64 odst. 8 zákona o elektronických komunikacích). Společnost je povinna reklamaci vyřídit bezodkladně, nejpozději do 30 dní ode dne jejího uplatnění (§ 64 odst. 9 zákona o elektronických komunikacích). Vyřízení reklamace znamená jak vyhovění, tak zamítnutí. O vyřízení reklamace musí být spotřebitel vyrozuměn.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní doktorko, mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění. Z Vašeho popisu vyplývá, že už jste již podala reklamaci. Věřím, že na základě této reklamace kolegové celou situaci důkladně prověří a zkontrolují. Zákonná lhůta na vyřízení reklamace 30 dní. Pevně věřím, že se celá situace brzy vyřeší k oboustranné spokojenosti. Můžete nás případně kontaktovat poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.