Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zdravím!
Někdy během září/října jsem si koupil nový telefon - EVOLVEO StrongPhone Q4. Na konci listopadu se mi vypnul a už nefungoval. Poslal jsem ho tedy v rámci záruční doby do servisu VSP Data a.s. Tam ale prakticky nebyli schopni jakkoliv se vyjádřit, v jakém stádiu reklamace je(odkaz na web, kde si můžeme reklamaci online zkontrolovat nefungoval). Mobil nakonec dorazil poslední den řádné reklamační doby(30. den). Ovšem dorazil neopraven. Je na něm stejná závada, jako před odesláním - nelze jej zapnout. Ve faktuře přiložené u mobilu, ale bylo napsáno, že oprava provedena a test byl ok. Z mého pohledu je ale vše stejné, jaké bylo před odesláním.
Je možné požadovat od servisu rovnou proplacení ceny telefonu, místo další reklamace? Opravdu nemám náladu na to, aby mi u nich telefon zase 30 dní ležel ladem(někdy kolem 25. dne se paní u telefonu vyjádřila, že na něj ještě nikdo nešáhl) a pak jsem opět dostal nefunkční.
Zvažuji taky možnost podat stížnost k ČOI, ale vzhledem k tomu, že mi to reklamaci nezrychlí ani nezkvalitní, beru to spíše jako poslední možnost.
EVOLVEO StrongPhone Q4
Vrácení peněz v co nejkratší době. Rád bych si koupil telefon nový. Servis není očividně dostatečně schopný na provedení opravy správně.
|
Tweet |
Zákon o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud vada v této lhůtě není odstraněna, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel by mohl z tohoto důvodu odstoupit. Pokud je však v reklamační protokolu uvedeno, že závada byla odstraněna, měl by spotřebitel tento fakt bez zbytečného odkladu rozporovat a také doporučujeme, aby si o tom opatřil důkaz.
Zdravim,
ke zdrzeni opravy doslo v dobe , kdy nase spolecnost prebirala servis znacky Evolveo od predchoziho servisniho partnera. Pote probehla zarucni oprava k plne zakaznikove spokojenotsi, dnes telefonicky se zakaznikem overeno.
Hezke dny vsem, Jindrich Zitek, reditel spolecnosti
V této souvislosti žádáme spotřebitele o potvrzení uvedeného řešení a uzavření stížnosti.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost uzavíráme pro nereakci spotřebitele.