Společnost


VSP DATA a.s.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#5414Špatně provedená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2014, před 10 lety

Jaroslaw Bosek

Znění stížnosti

Zdravím!
Někdy během září/října jsem si koupil nový telefon - EVOLVEO StrongPhone Q4. Na konci listopadu se mi vypnul a už nefungoval. Poslal jsem ho tedy v rámci záruční doby do servisu VSP Data a.s. Tam ale prakticky nebyli schopni jakkoliv se vyjádřit, v jakém stádiu reklamace je(odkaz na web, kde si můžeme reklamaci online zkontrolovat nefungoval). Mobil nakonec dorazil poslední den řádné reklamační doby(30. den). Ovšem dorazil neopraven. Je na něm stejná závada, jako před odesláním - nelze jej zapnout. Ve faktuře přiložené u mobilu, ale bylo napsáno, že oprava provedena a test byl ok. Z mého pohledu je ale vše stejné, jaké bylo před odesláním.

Je možné požadovat od servisu rovnou proplacení ceny telefonu, místo další reklamace? Opravdu nemám náladu na to, aby mi u nich telefon zase 30 dní ležel ladem(někdy kolem 25. dne se paní u telefonu vyjádřila, že na něj ještě nikdo nešáhl) a pak jsem opět dostal nefunkční.

Zvažuji taky možnost podat stížnost k ČOI, ale vzhledem k tomu, že mi to reklamaci nezrychlí ani nezkvalitní, beru to spíše jako poslední možnost.


Produkt

EVOLVEO StrongPhone Q4


Požadované řešení

Vrácení peněz v co nejkratší době. Rád bych si koupil telefon nový. Servis není očividně dostatečně schopný na provedení opravy správně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2015 13:20, před 10 lety

Zákon o ochraně spotřebitele stanoví, že reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud vada v této lhůtě není odstraněna, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel by mohl z tohoto důvodu odstoupit. Pokud je však v reklamační protokolu uvedeno, že závada byla odstraněna, měl by spotřebitel tento fakt bez zbytečného odkladu rozporovat a také doporučujeme, aby si o tom opatřil důkaz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2015 16:55, před 10 lety

Zdravim,
ke zdrzeni opravy doslo v dobe , kdy nase spolecnost prebirala servis znacky Evolveo od predchoziho servisniho partnera. Pote probehla zarucni oprava k plne zakaznikove spokojenotsi, dnes telefonicky se zakaznikem overeno.
Hezke dny vsem, Jindrich Zitek, reditel spolecnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2015 11:14, před 10 lety

V této souvislosti žádáme spotřebitele o potvrzení uvedeného řešení a uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 11:51, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, stížnost uzavíráme pro nereakci spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.