Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.
30.11. mi byl zprovozněn 5G internet od O2. Součástí byla anténa a 5G modem, které nám splácet 60 měsíců 99 korunami. Modem má 4 porty. Pro svoji domácnost ale potřebuji portů víc a proto jsem měl už nachystaný switch s 24 porty. Takže modem nepotřebuji a internet mi běží v pohodě bez něj.
Tak jsem se rozhodl modem v původním obalu se vším všudy vrátit. Nejdříve jsem zajel na pobočku v Příbrami. Tam mě s tím poslali někam, že modem je součástí antény. Pak jsem si zavolal na 800 02 02 02, tam mi řekli, že modem mohu klidně vrátit a splátky mi budou o toto sníženy. Tak jsem se zase vrátil na pobočku, kde mi modem vzali. Ale na druhý den mi volali, že udělali chybu, neměli ho vzít a ať si pro něj přijedu a prodám ho třeba na bazaru.
Pak jsem si psal s nějakým guru na O2 chatu, kde mi řekli, že by mi měli splátky snížit a ať si raději zavolám na jinou pobočku jestli to mohou udělat a pokud ano ať tam zajedu.
Celé to na mě působí dost chaoticky, kde pravá ruka neví co dělá levá a já abych kvůli tomu objížděl pobočky po republice.
Taky jsem v pozici někoho, komu je vnucováno něco co nepotřebuje, doma by mu to maximálně lapalo prach, ale musí za to platit.
Vždyť já nechci nikoho okrást. Bylo by možné říci co kolik stojí, nechat si zaplatit za dodané služby a vybavení a když to někdo nepotřebuje, tak mu to nenutit a hlavně o tomto mít jednotné informace napříč firmou?
Modem ZTE H267A
Navrácení modemu zpět do O2 a adekvátní snížení splátek za anténu. Na webu O2 se tento modem prodává za asi 4000.
|
Tweet |
Jelikož je stížnost zaměřená primárně na to, že jednotliví zaměstnanci společnosti poskytují spotřebiteli protichůdné informace, přeřazujeme stížnost primárně na společnost s tím, že po jejím vyjádření, v němž nastíní plánovaný postup, poskytneme k celé věci naše právní vyjádření.
Hezký den,
omlouvám se, že na Vaši zprávu reagujeme se zpožděním.
Vnitřní router je součástí instalace 5G ready internetu, která obsahuje anténu i router. Poplatek je tak účtován za obě uvedená zařízení a nelze jej zrušit vrácením routeru. Zároveň se tak omlouvám za rozdílné informace, které jste dostal na našich prodejnách.
Pokud modem nevyužijete pro své bezdrátové připojení, je možné jej využít i pro kabelové připojení. Hodnota modemu je 4140 Kč - viz https://o2.cz/telefony-a-zarizeni/produkt/zakladni-modem-zte-h267a-bila
Děkuji a jsem s pozdravem
Tomáš Sachr
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Já bych byl rád, kdybych nemusel platit za něco co nepotřebuji a nechci. 4000 nejsou zrovna malá částka tím spíše za něco, co mi bude ležet v koutě.
Pro kabelové připojení jej nevyužiju protože má tuším jenom 4 porty zatímco můj switch jich má 24.
Koukal jsem se na bazary na webu, a tento modem tam již poměrně dost lidí prodává. Takže jsou patrně v podobné situaci jako já.
Prostě mi byl vnucen pro mě zcela zbytečný výrobek s pro mě nedostatečnými parametry, který mi nikdy k ničemu nebude a za který ještě musím platit nemalé peníze.
Opravdu máte zapotřebí budovat si reputaci tímto způsobem?
Hezký den,
rozumím Vaší situaci, modem je však u této služby poskytován spolu s venkovní anténou. Chápu sice, že pro Vaše účely není tento modem vhodným řešením, ale není možné bez něj službu nainstalovat. Cena, kterou platíte je za modem i anténu, bez modemu by cena byla stejná. S pozdravem Tomáš Sachr Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den.
Já samozřejmě chápu, že je ten modem potřeba pro nastavení (byl jsem u toho, trvalo to řádově asi 2 minuty).
Na druhou stranu, když u mě byl bagrista aby mi vykopal nějakou jámu, nemusel jsem si ten bagr vůbec kupovat ale zase si jej odvezl.
Instalatér, elektrikář, malíř a další tohle dovedou taky. Bez těch nástrojů taky nemohou poskytnout požadovanou službu a přesto jim za ně nemusím platit. Opravdu vám nepřijde ani trochu absurdní, že O2 něco tak triviálního nedokáže?
A rozhodnutí, že cena s modemem a bez modemu bude nebo nebude stejná je jen a pouze o rozhodnutí a ochotě O2 působit jako věrohodná společnost, která nemá zapotřebí dělat takovéto pasti na zákazníky, nebo tak nepůsobit.
Je to vaše rozhodnutí a reputace, ne moje.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však již neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.