Společnost


SPARTOO SAS

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54143#53337Klamání spotřebitele-VRÁCENÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2021, před 3 lety

Helena Chmelařová

Znění stížnosti

Vyjadřuji se k této mé stížnosti.Vámi doporučená společnost,která řeší problémy se zahraničními firmami se mi ozvala s tím, že mám zavolat,pokud běží lhůty,jsou prý hodně zaneprázdněni.Jestliže četli můj mail,tak jistě snad ví,že lhůty běží.Nevolala jsem a oni se již neozvali.Na poště jsem zjistila,že cena mé zásilky do Španělska by stála asi 300Kč.Takže jsem již neřešila,abych nepřišla o další peníze a kdoví, kdy bych se jich dočkala.Boty mám doma a pokusím se je prodat.Helena Chmelařová.


Požadované řešení

Musím si vyřešit sama.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2021 12:53, před 3 lety

Tato stížnost je již řešena pod číslem 53337. Z tohoto důvodu bude tato stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.