Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#54144Odstoupení od smlouvy a odebrání souhlasu k přístupu k mým osobních údajů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2021, před 3 lety

Lukáš Daniel

Znění stížnosti

Z reklamy na státní televizi, jsem si objednal D3 s tím, že to jsou dotované vitamíny od státu.

Rozhodně jsem nechtěl, ale uzavřít smlouvu se šmejdama, a vitamín rozhodně nechci dostavát každý rok automaticky, pod výhružkou nepřevzetí a dalších sakncí.

Chci okamžitě odstoupit od smlouvy a zakazuji společnosti NaturaMed dál nakládat s mými údaji.


Produkt

vitamín D3


Požadované řešení

Vyjádření společnosti, že mně už nebudou kontaktovat a vymažou mně i ze své databáze. Odebírám jim souhlas se zpracováním mých osobních údajů. Dlužnou částku 49kč, plus poplatek 70kč pošlu a tím by to mělo být uzavřeno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 12:46, před 3 lety

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinna jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.12.2021 15:17, před 3 lety

Vážený pane Danieli, dovolte mi Vás informovat, že Vaše objednávka produktu Vitamín D3 VitaSolaris, která byla zaslána dne 17.9.2021 prostřednictvím našich webových stránek byla na Vaši adresu expedována, s termínem doručení okolo 22.9.2021. Tato objednávka byla jednorázová, bez jakýchkoliv dalších závazků a tedy nic jiného na Vaši adresu zasláno nebylo. Produkt jako takový byl zdarma, byla pouze požadována úhrada ve výši 49,- Kč za poštovné a balné. Do dnešního dne nebyla tato úhrada připsána na náš bankovní účet, proto systém odeslal upozornění na dlužnou částku. Poprosíme Vás tedy o úhradu dlužné částky. Na závěr bychom Vás rádi ujistili, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.12.2021 18:50, před 3 lety


Lukáš Daniel

Složenku jsem už zaplatil, ale klamavé informace společnosti jsou úsměvné. D3 nestojí 49kč, ale 98kč - 49kč jsem zaplatil u objednání a dalších 49kč záhadně najednou spotřebitel dluží plus hned další poplatky za nezaplacení.... Hlavně, že mi 3x po telefou nabízeli další produkty.

Budu moc rád, když mi ještě sem potvrdíte přijatou platbu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.12.2021 11:52, před 3 lety

Vážený pane Danieli,

dovolte mi Vás informovat, že při vyplnění objednávky jste zvolil úhradu při převzetí - složenkou. Dále mi dovolte Vás informovat, že Vaše úhrada byla dne 7.12.2021 připsána na náš bankovní účet. Hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2022 23:29, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 13:50, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.