Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54166Přirážka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 57 minut

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2021, před 3 lety

Janina Matloch

Znění stížnosti

Dne 4.12.2021 došlo k Bystřici (nad Olší) k poruše při prodeji jízdenek. Bylo mi řečeno, že mám do vlaku jenž jel v 14:22 nastoupit a sdělit průvodčímu, že nemám lístek z důvodu poruchy. Pan průvodčí mi i přes tuto informaci dal přirážku.Nebotěžoval se ani do Bystřice zavolat.Dle mého názoru je toto chování nepřípustné!!!!


Požadované řešení

Žádám tedy o vrácení přirážky jenž mi byla neprávem vypsaná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2021 08:45, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.