Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dnes jsem obdržela oznámení, že zásilka byla z kapacitních/provozních důvodů přesměrována na DEPO. Praha 15 Štěrboholy, K Hrušovu. Původní místo bylo Veronské nám. Papírnictví. To a si není nejbližší vhodné místo.
Z 296 4994 082
Požaduji možnost zvolit si výdejní místo.
|
Tweet |
Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má spotřebitel právo na uplatnění reklamace služby. Výsledkem reklamace může být řádné poskytnutí služby, případně přiměřená sleva.
Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby kontaktoval Zásilkovnu napřímo. Dle kontaktů na jejich internetových stránkách lze společnost informovat na telefonním čísle +420 216 216 516, případně na e-mailové adrese info@zasilkovna.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.