Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#54186Převedení zásilky na DEPO

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2021, před 3 lety

Jana Vydrářová

Znění stížnosti

Dnes jsem obdržela oznámení, že zásilka byla z kapacitních/provozních důvodů přesměrována na DEPO. Praha 15 Štěrboholy, K Hrušovu. Původní místo bylo Veronské nám. Papírnictví. To a si není nejbližší vhodné místo.


Produkt

Z 296 4994 082


Požadované řešení

Požaduji možnost zvolit si výdejní místo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2021 14:57, před 3 lety

Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má spotřebitel právo na uplatnění reklamace služby. Výsledkem reklamace může být řádné poskytnutí služby, případně přiměřená sleva.

Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby kontaktoval Zásilkovnu napřímo. Dle kontaktů na jejich internetových stránkách lze společnost informovat na telefonním čísle +420 216 216 516, případně na e-mailové adrese info@zasilkovna.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 15:01, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.