Společnost


KTST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54189Neoprávněná smluvní pokuta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2021, před 3 lety

Jozef Novák

Znění stížnosti

Firma fakturuje smluvní pokutu za porušení povinností z uzavřené objednávky ve výši 2500,- Kč. Nikdy s firmou jsem nepodepsal žádnou smlouvu ani telefonicky, nemám žádnou smlouvu s touto firmou.


Požadované řešení

Zrušení faktury.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2021 17:00, před 3 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistá tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka (nebo vůbec neexistoval), patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat.

Společnost KTST s.r.o. se zabývá zprostředkováváním uzavírání smluv o dodávkách energie. Často uzavírá smlouvy s dodavateli energií na základě plné moci, kterou jim dal spotřebitel. Jestliže spotřebitel někdy takovou plnou moc společnosti poskytl a nemá zájem na jejich službách, doporučujeme tuto plnou moc odvolat.

Vymáhání smluvní pokuty je možné jen pro porušení smlouvy. Jestliže spotřebitel smlouvu neuzavřel, patrně nebude ani důvod k vymáhání smluvní pokuty.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 15:26, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.