Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vazeni, po delsim setreni ja duchodkyne singl,nemam na rozhazovani,presto jsem si nasporila na mobil. Koupila jsem ho v Elektronics v Teplicich v OC galerie spolecne s mikro sd kartou a obalem-byl mi vychvalen a doporucen snad ten nejdrazsi za 299,-. Obchod se uskutecnil 28.6.2014 a uz asi po 3,5 mes.se mi odlomil cast pouzdra drzici v nem zacvakly telwfon. Zkousela jsem zalepit. Neslo. No nicmene drzel na te druhe casti,ale i ta se odlomila po neceem pul roku od akoupeni. Podotykam,ze mi nepada mobil ani jina technika na zem,bylo to pri beznem pouzivani- asi 2 x jsem mobil z pouzdra vyndala za ucelem vyndani sd karty pro stazeni fotek. Jinak byl mobil pouze v pouzdre a bud v kabelce nebo na stolku v pokoji. Uz tedy 15.12.2014 po necelem pul roce predan k reklamaci a vcera mi byl predan jako neuznana reklamace s vyjadrenim,ze stav neodpovida beznemu pouzivani- po necelem pul roce. Ja si opravdu penize netisknu a za tolik penez tj. 299,- by snad mohlo pouzdro vydrzet a trvam na tom,ze pri beznem pouzivani.Potrisneni lepidlwm, ano ,vzdyt jsem se pokousela odlomenou cast zalepit. Jedna se o flip pouzdro Celly FACE kozene pouzdro LG Optimus L5 Black,prodejni kod FACE310.
pravdepodobne nekvalitni material kdyz nevydrzeli napor odrzeni zacvakleho mobilu do pouzdra.
Vraceni penez, vzdyt jsem si jiz po dobu predane reklamace pouzdro jine musela koupit.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady, které se na zboží vyskytnou ve lhůtě 24 měsíců od převzteí zboží. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení.
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitelem a tím vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí.
Spotřebitel by se neměl pokoušet odstranit vadu sám, ale primárně by měl uplatnit reklamaci. V současné chvíli by bylo také nutné posoudit, zda spotřebitelka svým zásahem nezpůsobila rozšíření vady.
Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.