Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Zakoupila jsem zde na tomto webu Vinted kožešinovou vestu Kara po vyzkoušení předmětu jsem se rozhodla ji zde opět vystavit a prodat a webový serv mi mnou vystavený předmět vymazal a napsal pouze ,že nelze prodávat na výše zmíněném webu tento předmět kožešinová vesta, ale já jsem ji zde zakoupila na webu byla vystavená celkem 2. roky až do mého nákupů. Proto se cítím být osobně diskriminovaná tímto webem a ten mi zdelil pouze ,že na webu nesmím prodávat kožešiny přitom když zadáte do vyhledávače klíčová slova jako kožešina králík, liška, norek vyběhne vám spousta a spousta inzerátů některé jsou staré od podaní i 5.let a stále jsou aktivní jen má osoba pro mne z nepochopitelného důvodu nemůže na webu vystavit produkt ,který jsem tam já osobně zakoupila mam i podklady k platbě fotky důkazy o nákupu na tomto webu. Beru to jako osobní diskriminaci a žádám o prověření tohoto webového portálu.
prodej / nákup kožešinová vesta KARA králík
Žádám možnost vystavení předmětu tam kde jsem jej zakoupila z důvodu prodeje. Omluvu tohoto webu za moji osobní diskriminaci pro mne z neznámého důvodu.
|
Tweet |
Dle bodu 3.1 odst. 1 obchodních podmínek společnosti Vinted nesmí předmět, který spadá do jedné z kategorií Seznamu zakázaných výrobků a služeb být na platformě Vinted nabízen a vystavován. Po prostudování Seznamu zakázaných výrobků s služeb, se nám podařilo najít pouze kategorii "Animals and wildlife products classified as endangered or protected" neboli zvířecí produkty a produkty z volně rostoucích rostlin, které jsou označené jako ohrožené nebo chráněné. Dle našeho názoru kožešinová vesta z králíka do této kategorie nespadá.
Doporučujeme tedy spotřebitelce se obrátit na vedení nebo správce portálu Vinted a pokusit zjistit, z jakého důvodu e-shop uveřejnění nabídky zablokoval.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.