Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#54197Velmi zpoždění doručení dopisu z fakultní nemocnice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 32 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2021, před 3 lety

Gabriela Becková

Znění stížnosti

Dne 30.11.2021 dle razítka byl podán dopis z nemocnice Hradec Králové. Jaroměř je naprosto neschopná neboť dopis mi byl doručen teprve dnes 6.12.2021 po 10 hodině. Jelikož z fakultní nemocnice jsem čekala na velmi důležitou zprávu. Řešení bude dost fatální pro mé zdraví. Vedoucí pobočky v Jaroměři by měla být důslednější a pokud nezvládá tuto funkci mělo by se vedení zamyslet. Neboť to vrhá špatné světlo už na tak pohoršenou kvalitu pošty.
Normálně neřeším zpoždění doručení, které se stalo zvykem v Jaroměři. Ale díky zdraví, které teď bude řešeno s lékaři ve mě roznítilo podat stížnost.


Produkt

Zpoždění doručení dopisu


Požadované řešení

Zlepšení doručování a ne jen hodit, že nikdo nebyl doma, když na doručovatelku koukám a ona v domnění, že to nejsem já to hodí do schránky aniž by se přesvědčila, že je někdo doma!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 09:47, před 3 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.