Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na webu liluos.com (presmerovani pres instagram) jsem v říjnu objednala pelech pro psa. Místo toho mi přišli nějaké rukavice. Věc jsem reklamovala na emailu groupcorecorp@gmail.com, 2x mi od nich přišla odpověď. 1) že věc napraví. 2) jsou problémy s celníky, ale už to brzy bude. Od té doby se mnou nikdo nekomunikuje. Pelech, předem zaplacený nedoručili.
Relaxační polštář a ochránce pro zvířata. Vel. L. Obj. c. 1366
Vrácení peněz, pokud nebude doručeno do konce prosince 2021.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je možné požadovat po prodávajícím účelně vynaložené náklady nutné k uplatnění práv z vadného plnění (reklamace), byla-li reklamace uznána jako oprávněná. Mezi tyto náklady patří i poštovné.
Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.