Společnost


Group Core Germany

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54202Nedodání zboží, nevráceni peněz z liluos.com

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2021, před 3 lety

Jitka Spicanova

Znění stížnosti

Na webu liluos.com (presmerovani pres instagram) jsem v říjnu objednala pelech pro psa. Místo toho mi přišli nějaké rukavice. Věc jsem reklamovala na emailu groupcorecorp@gmail.com, 2x mi od nich přišla odpověď. 1) že věc napraví. 2) jsou problémy s celníky, ale už to brzy bude. Od té doby se mnou nikdo nekomunikuje. Pelech, předem zaplacený nedoručili.


Produkt

Relaxační polštář a ochránce pro zvířata. Vel. L. Obj. c. 1366


Požadované řešení

Vrácení peněz, pokud nebude doručeno do konce prosince 2021.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 11:03, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Dle ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je možné požadovat po prodávajícím účelně vynaložené náklady nutné k uplatnění práv z vadného plnění (reklamace), byla-li reklamace uznána jako oprávněná. Mezi tyto náklady patří i poštovné.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 16:34, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.