Společnost


Group Core Germany

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54207Dodáno zcela jiné zboží z www.liluos.com

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2021, před 3 lety

Blanka Pátková

Znění stížnosti

27.10.jsem objednávala Relaxační polštář pro psa,místo toho přišly nějaké gumové rukavice když jsem zásilku 2x reklamovala,napsali,že se omlouvají a správnou zásilku pošlou.Dosud se tak nestalo.
Na žádost o vrácení peněz již žádná reakce.
KOpie mého mailu:
29. 11. 2021 9:39 (před 8 dny)

komu: Group
Dobrý den,
objednávala jsem si u Vás zásilku,která dosud nedošla .
Proto prosím o vrácení peněz na účet : 27-5261440277/0100.
Děkuji a zdravím Pátková


Relaxační polštář a ochránce pro zvířata - L / Šedá
1
Relaxační polštář a ochránce pro zvířata L / Šedá 1 778,00 Kč


Produkt

Relaxační polštář a ochránce pro zvířata L / Šedá 1 778,00 Kč


Požadované řešení

Dodání žádaného zboží nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 09:27, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Pokud by byl prodávající zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v EU, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 15:33, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.