Společnost


Lenovo Technology B.V. organizační složka

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5421Krátký manuál v češtině

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2015, před 10 lety

Antonín Táborský

Znění stížnosti

Vážení přátelé.
Zakoupil jsem výrobek společnosti Lenovo a to mobilní telefon LENOVO A 606. U tohoto telefonu byl však velmi krátký uživatelský manuál (viz. oficiální distributor http://www.o2.cz/_pub/f0/77/8/389318_990373_lenovo_a606_qsg_cs_en_v1._0_20140808.pdf), který nedokázal popsat všechny možnosti ovládání telefonu.
Telefon jsem vrátil, a mám neodbytný pocit, že by si to společnost LENOVO neměla vůči českým spotřebitelům dovolit. Pokud mám pravdu, měli bychom dát najevo takovýmto firmám, že se o české zákazníky musí lépe starat.
Děkuji za podporu.
A.Táborský
PS: Ten samý problém je u mobilu mojí dcery s telefonem GOCLEVER QUANTUM 450 www.goclever.com/support


Požadované řešení

Podat stížnost ČOI, pokud mám pravdu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2015 15:32, před 10 lety

Prodávající je dle zákona o ochraně spotřebitele povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků nebo charakteru poskytovaných služeb, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby, jakož i o riziku souvisejícím s poskytovanou službou. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné.

Je-li třeba, aby při užívání věci byla zachována zvláštní pravidla, zejména řídí-li se užívání návodem, je prodávající povinen spotřebitele s nimi seznámit, ledaže jde o pravidla obecně známá. Prodávající musí zajistit, aby tyto informace byly poskytnuty v českém jazyce.

Posouzení splnění výše uvedené informační povinnosti náleží České obchodní inspekci, které může dát podnět i spotřebitel, domnívá-li se, že prodávající neplní povinnosti vyplývající ze zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.