Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, dne 7.12.2021 cca kolem 12:50 jsem byl osloven vaší pracovnící na mém telefonním čísle s různými vánočnými akcemi. Jedna z nich byla na neomezenou datovou kartu. Počas rozhovoru s vaší pracovnící opakovaně padli termíny jako "zdarma", "v rámci balíčku" a "bez závazků".
Až po několikátém opakovaném dotázání na upřesnění, jestli skutečně po obdržení této karty nedojde k navýšení mé platby (za balíček televize, internet a telefon) přiznala pracovnice, že "v rámci balíčku" znamená, že cena balíčku se zvedne o několik set korun (cca 500 - 700).
Pokládám způsob její komunikace za podvodnou nabídku se výraznými známkami "šmejdovstí" a otevřeným pokusem o podvedení zákazníka.
Karta s neomezenými daty
Přestaňte používat šmejdovské taktiky a buďte otevřený ve vašich nabídkách.
|
Tweet |
Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě a o jejích hlavních vlastnostech, a to včetně ceny služby. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele.
Pokud by byl při sjednávání služby uveden nepravdivý údaj, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost při nabízení služby porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik, bude vhodné se obrátit na dozorový orgán Český telekomunikační úřad.
Dobrý den, pane Fedáku,
omlouvám se za nepříjemnosti a mrzí mě, pokud hovor probíhal neprofesionálně. Při objednání služby je zákazník informován o parametrech dané služby včetně ceny a je potřeba v hovoru aktivaci služby odsouhlasit. Rovněž po objednání má zákazník k dispozici dokument s parametry objednané služby k dispozici na www.mojeo2.cz.
S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: