Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#54217"Bezplatná nabídka" datové karty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2021, před 3 lety

Vladimír Fedák

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 7.12.2021 cca kolem 12:50 jsem byl osloven vaší pracovnící na mém telefonním čísle s různými vánočnými akcemi. Jedna z nich byla na neomezenou datovou kartu. Počas rozhovoru s vaší pracovnící opakovaně padli termíny jako "zdarma", "v rámci balíčku" a "bez závazků".
Až po několikátém opakovaném dotázání na upřesnění, jestli skutečně po obdržení této karty nedojde k navýšení mé platby (za balíček televize, internet a telefon) přiznala pracovnice, že "v rámci balíčku" znamená, že cena balíčku se zvedne o několik set korun (cca 500 - 700).

Pokládám způsob její komunikace za podvodnou nabídku se výraznými známkami "šmejdovstí" a otevřeným pokusem o podvedení zákazníka.


Produkt

Karta s neomezenými daty


Požadované řešení

Přestaňte používat šmejdovské taktiky a buďte otevřený ve vašich nabídkách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2021 15:49, před 3 lety

Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě a o jejích hlavních vlastnostech, a to včetně ceny služby. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele.

Pokud by byl při sjednávání služby uveden nepravdivý údaj, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost při nabízení služby porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik, bude vhodné se obrátit na dozorový orgán Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.2.2022 14:22, před 3 lety

Dobrý den, pane Fedáku,

omlouvám se za nepříjemnosti a mrzí mě, pokud hovor probíhal neprofesionálně. Při objednání služby je zákazník informován o parametrech dané služby včetně ceny a je potřeba v hovoru aktivaci služby odsouhlasit. Rovněž po objednání má zákazník k dispozici dokument s parametry objednané služby k dispozici na www.mojeo2.cz.

S přáním všeho dobrého Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.2.2022 18:43, před 3 lety


Vladimír Fedák

Hodnocení: