Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23. 12 jsem šla poslat balík, a bohužel do teď podle online sledování zásilek je stále na mojí poště, a přitom balík který byl poslán v ten samý den určený pro mě, už mám dávno doma. Ale tento balík do teď prostě neposlali. Paní, který to posílám, už pár dní čeká marně na balík. Touto cestou bych tomu chtěla pomoci a urychlit to. Děkuji :-)
Knihy
Aby tento balík už poslali.
|
Tweet |
Negarantuje-li Česká pošta u zvolené služby datum dodání, platí, že zásilka má být dodána v době přiměřené.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Se stížností je možné se obrátit pouze přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.