Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54232Neotevření dveří

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2021, před 3 lety

Gabriela Jiránková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 3.prosince 2021, v 11:47 na tramvajové zastávce Textilana v Liberci, jsem čekala na tramvaj číslo 11 (směr Jablonec). Po příjezdu tramvaje jsem šla ke dveřím a přede mnou šel starý pán, kterému trvalo vylézt do schodů tramvaje, tak jsem se rozhodla že půjdu k dalším dveřím. Když jsem ke dveřím došla, opakovaně jsem mačkala tlačítko pro otevření dveří, ale bohužel mi pan řidič dveře neotevřel. Do druhé tramvaje nastupovala paní s kočárkem, takže nebylo možné aby mi pan řidič neotevřel, protože bych přišla pozdě. Jsem přesvědčená že to pan řidič udělal naschvál. Kvůli němu jsem čekala na další tramvaj 15 minut v -5° a jsem teď nemocná.


Požadované řešení

Požaduji odškodné ve výši deset tisíc korun.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2021 14:44, před 3 lety

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

V daném případě je vhodné se obrátit přímo na nadřízené řidiče či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 15:28, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.