Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, dne 3.prosince 2021, v 11:47 na tramvajové zastávce Textilana v Liberci, jsem čekala na tramvaj číslo 11 (směr Jablonec). Po příjezdu tramvaje jsem šla ke dveřím a přede mnou šel starý pán, kterému trvalo vylézt do schodů tramvaje, tak jsem se rozhodla že půjdu k dalším dveřím. Když jsem ke dveřím došla, opakovaně jsem mačkala tlačítko pro otevření dveří, ale bohužel mi pan řidič dveře neotevřel. Do druhé tramvaje nastupovala paní s kočárkem, takže nebylo možné aby mi pan řidič neotevřel, protože bych přišla pozdě. Jsem přesvědčená že to pan řidič udělal naschvál. Kvůli němu jsem čekala na další tramvaj 15 minut v -5° a jsem teď nemocná.
Požaduji odškodné ve výši deset tisíc korun.
|
Tweet |
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
V daném případě je vhodné se obrátit přímo na nadřízené řidiče či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.