Počet nahlášených stížností: | 36 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
žádám o pomoc,
Dne 11.10. 2021 jsme uzavřeli prostřednictví Smart Solution and Consulting s.r.o.m smlouvu s Innogy Energie s.r.o. na dodávky plynu. Od 17.11.2021 jsme v režimu DPI.
Dne 15.11. 2021 byla z Innogy zaslána sms o platnosti této nové smlouvy.
Dne 6.12. 2021 na portálu Innogy svět jsme zjistili, že smlouva je ukončená. Volali jsme tedy ihned na infolinku Innogy a bylo nám sděleno, že smlouvu zamítl operátor, ale důvod operátorka neuměla sdělit. Na infolinku jsme volali dříve mnohokrát, vždy stejné odpovědi, mají toho moc a musíme čekat. Také z osobní schůzky na kontaktním místě v Opavě jsme nabyli přesvědčení, že Innogy mají eminentní zájem nás v DPI nechat co nejdéle, přesvědčilo mne, že zájem z jejich strany nás co nejdříve převést není žádný, resp. ne za podmínek sjednaných ve smlouvě, ale kdybychom chtěli uzavřít nové smlouvy s novými cenami, tak bychom byli převedeni okamžitě.
Děkuji
Tomáš a Simona Straková
Smlouva o sdružených službách dodávky plynu , produktová řada: plyn Garance 36
Pomoc při návrhu řešení. Volání na infolinku nebo návštěva kontaktního místa dosud nic nevyřešila.
|
Tweet |
Ve smlouvách v oblasti energetiky jsou obvykle dva zásadní údaje:
- den platnosti (resp. účinnosti smlouvy) a
- den zahájení dodávek.
Tyto dny se mohou překrývat. Pokud byla smlouva platně uzavřena (v energetice je obvyklé, že proces uzavírání smlouvy je nastavený tak, aby měl dodavatel "poslední slovo" a je to právě on, kde svým souhlasem uzavření smlouvy potvrzuje), lze ji zrušit jen ze zákonem nebo smlouvou předpokládaných důvodů. Důvod pro zrušení smlouvy ve znění "zamítl ji operátor" nejsme schopni podřadit pod žádný ze zákonných důvodů, pro které lze legálně zrušit smlouvu.
Pokud by se ukázalo, že platně uzavřená smlouva byla zrušena neoprávněně (bez řádného důvodu), má spotřebitel nárok na náhradu škody. Rovněž má spotřebitel nárok na náhradu škody, pokud smlouva sice nebyla zrušena, ale daný dodavatel nezačal s dodávkami (ve smluvním režimu, tj. mimo režim DPI) ve sjednaný termín.
Společnost innogy Energie, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:
Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:
- nonstop zákaznická linka 800 11 33 55
SKYPE: kontaktnicentrum innogy
E-MAIL: info@innogy.cz
Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.innogy.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/
S ohledem na princip dobrovolnosti služby smírného řešení sporů jsme nuceni stížnost uzavřít.