Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.12. jsme očekávali urgentní balík. Žádný zástupce pošty nezvonil, ani jsme neměli ve schránce, že si máme pro balík dojít na poštu. 2.1. se najednou objevil ve schránce papír, že se česká pošta snažila doručit tento balík a datum - světe div se, 31.12.!!! a že si máme balík vyzvednout na poště. Doručovatel pan S., pobočka Příbram 5.
Požadujeme slevu na ne(doručení), + postih pro pracovníka, který zásilku nedoručil
|
Tweet |
Spotřebitel bohužel neuvádí, o jakou službu se přímo jedná. Např. u služby Balík na poštu nebo do ruky poštu deklaruje dodání druhý pracovní den. Pokud se by jednalo o tuto službu lze uplatnit reklamaci dodání. Reklamaci může uplatnit adresát i odesílatel, ale je nutné doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě.
Pokud se jedná o zásilku, které není deklarováno datum dodání, platí, že by měla být dodáno ve lhůtě přiměřené. Dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb je Český telekomunikační úřad, kde spotřebitel může podat podnět, pokud nejsou poštovní služby řádně poskytovány.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.