Společnost


ELITE Date s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#542471. odstoupení od smlouvy do 14 dnů od zakoupení služby 2. Neadekvátní služby seznamky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2021, před 3 lety

Jana Kašparová

Znění stížnosti

1./9.11.2021 jsem si přes internet objednala službu seznamky Elitedate - čerpala jsem z recenzí, že tato seznamka má velkou úspěšnost.Je to členství roční za 1200Kč
Již po 3dnech co jsem zjistila, že zde nefunguje interakce.
Není tím myšleno, že neodpoví muž (protějšky, kteří zde mají profil a můžete si vybírat koho oslovíte), kterému napíšu protože mi odpovědět nechce, ale protože nemá aktivní profil a tudíž nemůže odpovídat. Není zde vidět, kdo je na seznamce aktivní, kdo tu má jen profil, ale nechodí sem a také tu jsou profily, které vám neodpovídají, protože nemohou.
--volala jsem s asistentkou a ta mi toto takto vysvětlila. Posílala jsem jí pro majitele návrh aby toto ošetřili.
Potom jsem požádala o odstoupení od smlouvy, neb jsem byla v lhůtě do 14dní - paní asistentka mi sdělila, že odklikem, který je začátku, kdy se přihlašujete do seznamky souhlasíte s obchodními podmínkami a tam je že tím, že vám EliteDate poskytne seznam potencionálních uchazečů o seznámení, tak již nemáte nárok na vrácení peněz za členství - /Psala jsem vám dotaz a vy jste mi odpověděli, že musí být výhradní souhlas s obchodními podmínkami. Což jeden klik není./A je to zvláštní, že si takto odsouhlasíte něco co má fungovat a potom zjistíte, že to tak vůbec nefunguje.
Poslala jsem stížnost pánům majitelům seznamky
Pro ELITE DATE

Podávám stížnost na provoz vaší seznamky Elitedate
1. Týden jsem oslovovala profily mužů a psala a sledovala neustále, zda bude nějaká odezva.
(vaše asistenta mi dnes sdělila, že určitá část klientů – pro mě mužů nemají aktivní profil a část dalších potencionálních mužů na seznamce nemá prémiový účet, což znamená, že mi nemohou napsat zprávu. Takže na seznámení se s potencionálním protějškem mi zbývá hrstka „asi „ mužů, kteří pravděpodobně řešili podobně jako já, že to tu nemá cenu – neboť není zpětná vazba, když se tu chcete seznámit.
Odpadli a již na profil nechodí a nejsou aktivní. (údajně neaktivní profily skrýváte, po 5 týdnech)
Takže „agentura“ která údajně udělala, že dle serveru jste 97% úspěšnost seznámení lže.

2. Jak poznám, že je tu někdo aktivní, a nebo už tu vůbec nefunguje? To je opravdu velmi těžké.
Bojíte se, že byste tam skoro nikoho neměli aktivního? Tímto způsobem, že člověk se snaží oslovovat a píše vybraným protějškům a nemá zpětné vazby se brzy vyčerpá a naštve na vaši seznamku. Asistentka vám řekne, že se prostě asi nechtějí s vámi seznámit…. Napsala jsem na ccá 20 profilů a ozvali se mi po týdnu 3 muži nazpět – a to jeden prý zdaleka a že tu na seznamce končí…

3. Další je vzdálenost – lidi jsou dnes rádi, když mají někoho co nejblíže a nechtějí dojíždět daleko. Proto jsou na seznamce, že třeba ani nemají čas někam moc chodit. U vás se ukazuje pouze kolik km je to od vašeho místa, co si tam jako svůj údaj dáte. Pak zjistíte, že místo 21km je to 70km. Možná přesnější umístění by bylo alespoň okresy.

4. Psaní si přes váš chat s muži je katastrofální z důvodu kvality jak funguje. Přehazují se tu zprávy a duplikují se. Je to celkem těžkopádný styl touto cestou komunikovat. Jde posílat pouze text a smajlíky.
5. Vaše obchodní podmínky by měly být na hlavním panelu webu. Najdete je prý po odhlášení se z profilu….to asi nechcete…

6. Máte v obchodních podmínkách formulaci, že klienti mohou bez udání důvodů odstoupit od kupní smlouvy. Aby se vám to nestalo, používáte nekalou praktiku, kdy na začátku registrace nabídnete klientovi prémiové členství, protože mu dáváte slevu 300Kč. Celé členství na rok tak stojí 1200Kč. Odkliknutím klient tedy odsouhlasí obchodní podmínky.
Kdo čte pozorně asi 2% lidí, zjistí, že je tam psáno, že se tímto vzdáváte odstoupení od smlouvy s vrácením peněz za členství. (Koupíš si televizi, ale nemůžeš se koukat na kvalitní obraz hned od začátku, až uplyne 14dní tak ti spustí plnou verzi, ale to už zase nemůžeš vrátit produkt, kdybys zjistil, že špatně funguje…)
Nechápu to. Takže si kupuju produkt, ale když s ním nejsem spokojená, tak ho nemůžu vrátit.
(rozumím, že je to zneužitelné a asi pár lidí využilo vrácení peněz, ale to znamená, že tam asi nemáte kvalitní služby a neudržíte si zákazníky)

7. Roční poplatek 1200 Kč. Což to by byla dobrá cena, kdybyste po týdnu nezjistili, že tu není moc lidí, které tu potkáte. A zasponzorujete projekt seznamky. Protože, když vás omrzí kontrolovat, zda vám už konečně někdo odpověděl, tak po 5 týdnech nečinnosti váš profil skryjí a vy nejste vidět. Pak už ani sem nechodíte a vyhodili jste zbytečně peníze.
8. Seznamka má propojovat lidi a provozovatel má dělat vše, abyste měli co nejvíce příležitostí – marketing, reklamu, reference, recenze, zpětné vazby….
Bylo to na email, který mi sdělila asistentka seznamky - je to již skoro 3 týdny a nedošla mi žádná odpověď
Posílala jsem i dopis doporučeně s formulářem o odstoupení od smlouvy - také dosud žádná odpověď.

Udělala jsem si soukromý výzkum na této seznamce.
Poslala jsem celkem 210 zpráv na různé profily mužů - odpovědělo mi ccá 23 mužů, že mají stejný poznatek na této seznamce jako mám já.
Z 210 mi odpovědělo max.30.... takže tím se mi potvrzuje, že tu není nic moc interakce a možnost 97% seznámení, jak seznamka uvádí tu určitě nebude.
Mám uložené zprávy jsou i z datumem a mohu poskytnout jako důkaz.


Požadované řešení

Žádám vrácení ročního poplatku za členství v seznamce ELiteDate
1200Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2021 15:12, před 3 lety

Spotřebitel může v souladu s § 1834 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy (která činní 14 dnů a začíná běžet dnem uzavření smlouvy), uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy.

Smluvně se lze odchýlit pouze od těch ustanovení zákona, která to svou povahou umožňují a jsou tzv. dispozitivní. Soukromoprávní normy obecně závazných právních předpisů (zde zejm. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) chránící spotřebitele ve vztazích mezi ním a podnikatelem jsou obvykle svou povahou relativně kogentní, což znamená, že se od nich lze odchýlit, avšak pouze ve prospěch spotřebitele. Lze si tedy představit situaci, kdy bude zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy ve smyslu § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, smluvním ujednáním prodloužena ze 14 dnů na 21 dnů; naopak neakceptovatelné by bylo zkrácení takové lhůty na 7 dní či její úplné popření. Proto platí, že obchodní podmínky, které zbavují spotřebitele práva na odstoupení od smlouvy, které mu garantuje zákon, se nepoužijí, neboť jsou v rozporu s kogentním ustanovením zákona.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 15:19, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2022 16:15, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.