Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Původní dodavatel převedl moje odběrné místo k této společnosti. Jsem tedy jejím zákazníkem od 1.8.2019. Od té doby jsem nedostal žádné řádné vyúčtování spotřeby elektrické energie.
Emailová komunikace je bezpředmětná, neustále se dozvídám, že vyúčtování mi bude zasláno. Tuto záležitost řeším v současné době již více než 1 měsíc.
elektrická energie
zaslání řádného vyúčtování
|
Tweet |
Zaváže-li se společnost k tomu, že do určité doby dodá spotřebiteli vyúčtování, je tímto slibem vázána [§ 2 odst. 3 písm. d) občanského zákoníku] a musí ho splnit. Pokud ho nesplní a spotřebiteli vznikne škoda, může se domáhat její náhrady (§ 2913 občanského zákoníku).
Společnost má (navíc) na základě § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., vyhláška o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích, povinnost vydat vyúčtování za stanovené zúčtovací období, zpravidla za 12 po sobě následujících kalendářních měsíců. Spotřebitel také může požádat o mimořádné vyúčtování k 31. prosinci kalendářního roku, v případě, že společnosti zašle samoodečet provedený k poslednímu dni kalendářního roku.
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci a písemně informovat spotřebitele o jejím vyřízení do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace. Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den,
prověříme stížnost pana Besedy. V případě nevystavení a nezaslání vyúčtování, bude faktura ihned odeslána na adresu pana Besedy.
Hezký den,
Zelená Elektřina, s.r.o.
Stal se zázrak a během necelé hodiny po vyjádření společnosti mi bylo dlužné vyúčtování za 2 roky odběru zasláno. Škoda, že to nejde bez stížnosti a upozornění na této stránce. Děkuji tímto DTESTu za podporu a reputaci těchto stránek, bez nich by se mi pravděpodobně vyúčtování nepodařilo dostat.
Na základě výše uvedeného vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.