Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#54249Zásilka odeslána zpět odesílateli i přes ujištění, že je v přepravě k mé osobě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2021, před 3 lety

Jana Čechová

Znění stížnosti

Mám stížnost ohledně doručování mého zaplaceného balíčku. Balík mi doručen nakonec i přes dlouhou komunikaci mezi mnou a zákaznickým servisem nebyl doručen a co víc, byl odeslán zpět odesílateli!
Celý problém vznikl tak, že pan řidič co zásilku přivezl, nebyl ochoten doručit ji na přesnou adresu, i když si tuto službu platím,... Respektovala jsem to, a balik chtěla doručit na parcel shop, bylo mi řidičem sděleno, že si mám změnit adresu, ale opoměl říct, že když je balík v přepravě, tak že to již není možné.
Následně jsem přes email, byla ujistena, že mi balík uloží na mnou vybraném parcel shopu, balík jste uložili úplně jinde. Opět email, opět reakce, že bude převezen a ať čekám. A dnes se dozvím, že jste jej vrátili odesílateli.

Balík byl zaplacený, nebyl zrovna LEVNÝ. VYJÁDŘENÍ PPL SERVISU JE TAKOVÉ, ŽE SE OMLOUVAJI ZA CHYBU, ALE NEMOHOU S TÍM NIC DĚLAT.

ŽÁDÁM TEDY O VYJÁDŘENÍ JAK TEĎ POSTUPOVAT, KDYŽ CHCI BALÍK OBDRŽET, ALE CHYBOU PPL JE ODESLÁN ZPĚT DO ČÍNY.

Čechová


Produkt

Doručení / nedoruceni zásilky


Požadované řešení

Buďto doručení mého balíčku, nebo kompenzace za to, že jsem o balíček a potažmo peníze přišla i když jsem byla ujišťována o opaku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2021 15:19, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 15:17, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.