Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Mám stížnost ohledně doručování mého zaplaceného balíčku. Balík mi doručen nakonec i přes dlouhou komunikaci mezi mnou a zákaznickým servisem nebyl doručen a co víc, byl odeslán zpět odesílateli!
Celý problém vznikl tak, že pan řidič co zásilku přivezl, nebyl ochoten doručit ji na přesnou adresu, i když si tuto službu platím,... Respektovala jsem to, a balik chtěla doručit na parcel shop, bylo mi řidičem sděleno, že si mám změnit adresu, ale opoměl říct, že když je balík v přepravě, tak že to již není možné.
Následně jsem přes email, byla ujistena, že mi balík uloží na mnou vybraném parcel shopu, balík jste uložili úplně jinde. Opět email, opět reakce, že bude převezen a ať čekám. A dnes se dozvím, že jste jej vrátili odesílateli.
Balík byl zaplacený, nebyl zrovna LEVNÝ. VYJÁDŘENÍ PPL SERVISU JE TAKOVÉ, ŽE SE OMLOUVAJI ZA CHYBU, ALE NEMOHOU S TÍM NIC DĚLAT.
ŽÁDÁM TEDY O VYJÁDŘENÍ JAK TEĎ POSTUPOVAT, KDYŽ CHCI BALÍK OBDRŽET, ALE CHYBOU PPL JE ODESLÁN ZPĚT DO ČÍNY.
Čechová
Doručení / nedoruceni zásilky
Buďto doručení mého balíčku, nebo kompenzace za to, že jsem o balíček a potažmo peníze přišla i když jsem byla ujišťována o opaku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.