Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.12.2014 nalezla pritelkyne ve schrance Vyzvu k vyzvednuti zasilky DR0120332680X. Ikdyz byla cely den doma, nezaznamenala pokus o doruceni. Pouze ve schrance nalezla vyzvu k vyzvednuti baliku (balik byl typ "do ruky").
Proto objednala dne 28.12. znovudoruceni a to po dohode s operatorkou posty na datum 30.12.2014, zanechala na sebe kontaktni telefon 602 260 602
Dne 29.12.2014 ale operatorka teto posty telefonovala adresatovi s tim, ze zasilka byla jiz bohuzel vracena odesilateli z duvodu uplynuti lhuty k ulozeni.
Mel bych dva dotazy:
1) Proc nebyla zasilka dorucena na adresu jiz 22.12.2014 panem Nemeckem - adresat nebyl kontakovany, zvonky funguji a jmenovka je radne na dverich i zvoncich.
2) Proc byla zasilka vracena 29.12.2014, kdyz den pred tim bylo dohodnute opakovane doruceni na 30.12.2014?
balik do ruky na poste Praha 4 PSC 14200, cislo baliku DR0120332680X ze dne 22.12.2014
- vysvetleni duvodu nedoruceni.
- vraceni postovneho odesilateli
|
Tweet |
Nebude-li pokus o dodání zásilky v místě určeném v poštovní adrese úspěšný, podnik zásilku uloží. Adresátovi zanechá výzvu k vyzvednutí zásilky u stanovené pošty. Zásilka se ukládá po dobu 7 dnů. Nebyla-li služba zaviněním podniku uskutečněna, vrátí podnik cenu zaplacenou za službu. Reklamaci může uplatnit adresát i odesílatel, ale je nutné doložit podací stvrzenkou. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.