Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes tj. 8.12.2021 přibližně v 13:30 byl můj otec na poště v Boršicích u Blatnice (PSČ 687 63) poslat dvě cenné psaní, paní na přepážce mu nejdřív řekla že jí nefunguje zadání cenného psaní v počítači a potom mu nabídla poslat dopis pomocí EMS u kterého mu tvrdila, že je cena této služby podobná jako u cenného psaní. Když po něm pak chtěla za tyto dva dopisy 320Kč a on jí namítal že to mělo být maximálně 140Kč (70 za jeden), tak mu lhala že se vše zdražilo a cenné psaní teď stojí také tolik.
Zajímalo by mě tedy, jestli vaši zaměstnanci absolvují školení na kterém se učí jak okrádat seniory kteří už nemají takový přehled a nejsou schopni se vašim praktikám bránit.
S pozdravem
Jaroslav Zemčík
Přestat okrádat důchodce.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.