Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 30. 10 . 2021 jsem si na eshopu Okay s.r.o. objednala zboží , které bylo skladem a k dodaní do 7-10 dnů. Dnes t.j. 8. 12. 2021 své zboží stále nemám, rada bych proto věděla kdy mi bude mé zaplacené zboží dodáno. Při kontaktovaní zákaznické linky mi nikdo nedokáže říci, kdy zboží dostanu. Stalé samé vymluvy a udajná urgence centralního skladu, která stejně k ničemu nevede. Nikdo není schopný na mé dotazy ohledně dodání odpovědět.
Požaduji okamžité dodaní zboží maximalně do pondělí 13. 12. 2021 bez vymluv jako to probíhalo doposud
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Spotřebitel může společnost požádat i o přiměřenou slevu jak uvádí v požadovaném řešení, nicméně je na podnikateli, zda s požadavkem vyhoví. Odstoupení od smlouvy je zákonným právem, tudíž není "schválení" podnikatelem potřeba.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
prosíme o doplnění identifikace nákupu - číslo objednávky, kupní smlouvy, účtenky...
Děkujeme.
Tým OKAY
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Zbozi dodáno po 3 mesicich od objednání a zaplacení.Takže opravdu velmi rychle dodání