Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
dne 29.11.mne po telefonu kontaktovala paní ze zákaznického servisu a sdělila mi že mi zasílají dárek olej CBD za předchozí vyplnění dotazníku. upozornila mi že se k ničemu nezavazuji a že je to odměna.
7 .12. dorazil balíček bezplatný s tím že mám se společností uzavřenou kupní smlouvu a že bude následovat další balíček za 999,-
8.12. jsem odeslala Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy / dle Vašeho vzoru/ + žádost o vyřazení osobních údajů z databáze / a zároveň jsem odeslala zpět neporušené zboží na adresu PO Box 18 120 00 Praha 2
Oznámení jsem zaslala emailem na info@standergroup.eu a taktéž poštou s dodejkou na PO Box 18 120 00 Praha 2 a ještě na Polskou adresu Stander Sp.z.o.o. Stanislava Bodycha 87 05-816 Reguly Varšava
CBD
Mám ještě něco doplnit případně napsat stížnost na Obchodní inspekci ?
Chtěla bych nějaký podnět jak zastavit tyto šmejdské praktiky
|
Tweet |
Bohužel, jelikož se jedná o zahraniční subjekt, není Česká obchodní inspekce příslušná takovouto stížnost řešit. Spotřebitel se může obrátit na Evropské spotřebitelské centrum, dostupné zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/ .
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje informace o žádném dalším sporu mezi spotřebitelem a podnikatelem, bude tato stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.