Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54264Zrušený spoj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2021, před 3 lety

Petra Mládková

Znění stížnosti

Dobrý den, proč jste od 13.12.zrušili spoj na trase Havlíčkův Brod - Hradec Králové? Každý pátek jsem s ním jezdila domů, do Sobíňova, pokaždé kufr který je těžký a byla jsem ráda že mi jede přímý bus. Kamarádka to samé, taky ze Sobíňova. Teď kvůli tomu budeme muset několikrát prestupovat na vlak a sice na idosu mi to ukáže možnost že přijedu vlakem do Pardubic a pak přestoupím na ten bus, ale nestihnu to díky výluce v Rosicich. Jezdila tím také jedna paní ze Sobíňova také do Hradce, nevím jak se teď dostane. Další moje kamarádka jezdila pravidelně do Ždírce, také bude muset několikrát prestupovat. Pak ještě jezdila jedna paní z Hradce do Nasavrk, to byla starší paní a vy jí ten bus také zrušíte. Znám spoustu lidí kterým to nebude vyhovovat, nešlo by alespoň ten autobus nechat v pátky, aby jezdil do Hradce? Myslím že dosti lidem by to ulehčilo cestu. A navíc každý pátek byl ten autobus plný takže si nemyslím že by to nějak prodělávalo. Děkuji za případné vyřešení.


Produkt

Trasa Havlíčkův Brod- Hradec Králové


Požadované řešení

Nechat spoj alespoň v pátky jet až do Hradce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2021 09:18, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržovaní či změnám jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 14:58, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.